keinstein Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 De patetiske figurers forum. Det burde opprettes snarest. Der kan de sutre, grine og klage uten utsikt til bedring, uten håp, uten sympati. Der kan de andre som er uten empati skjelle dem ut og tråkke dem ned til der der de helst vil de skal være være. De ynkelige ofrene som alle hater og hundser ved en hver anledning. Kritiserer, baksnakker og mobber, ignorerer og forbigår. Har jeg glemt noe? 0 Siter
Moraki Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Du glemte offtentlig onani forum for utvannet saft. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Du glemte offtentlig onani forum for utvannet saft. For asosiale runkepettere og dildopertraer som ikke er i stand til å få seg noe æksjen? 0 Siter
Moraki Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 For asosiale runkepettere og dildopertraer som ikke er i stand til å få seg noe æksjen? Hakke peiling. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 For asosiale runkepettere og dildopertraer som ikke er i stand til å få seg noe æksjen? Evt. transvestittdverger med ødipuskompleks. ".........................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Hakke peiling. Et forum for de stundesløse, apatiske, ambisjonsløse, likeglade? Jo tristere, jo bedre. Jeg liker å ha det litt trist. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Evt. transvestittdverger med ødipuskompleks. ".........................................." Intressant forslag. Vi snakker om multitraumer. Kompliserte og uløselige, dyptliggende og invalidiserende. F eks så så jeg en som var redd for å slippe opp for øl i påsken. En gripende angst, forferdlig og truende, en skremmende utsikt til dyp depresjon. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Og på hvilken side av gjerdet sitter du? 0 Siter
keinstein Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Og på hvilken side av gjerdet sitter du? Har jeg konstruert noe gjerde? Nei. Men la oss lage et: Oss som har det koselig, og de som ikke har det. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Har jeg konstruert noe gjerde? Nei. Men la oss lage et: Oss som har det koselig, og de som ikke har det. Jeg blir med deg på den koselige siden 0 Siter
keinstein Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 Jeg blir med deg på den koselige siden Men jeg advarer: de gærne har det godt! :-) 0 Siter
bb71 Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Hm... lurer på om du har glemt forumet for de ynkelige sjelene som ikke vil menge seg med de sutrete patetiske mobberne og deres ofre.... Nei, det hadde du vel huska forresten. Det var vel dette koseforumet ditt det? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 Hm... lurer på om du har glemt forumet for de ynkelige sjelene som ikke vil menge seg med de sutrete patetiske mobberne og deres ofre.... Nei, det hadde du vel huska forresten. Det var vel dette koseforumet ditt det? Koseforum? Vi skal ikke ha noe koseforum. Verden er en jammerdal, og der skal det kun være jammer, gråt og tenners gnissel. 0 Siter
tonie Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal lage et nytt. Har vi ikke et aldeles utmerket sutreforum her, kanskje? :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal lage et nytt. Har vi ikke et aldeles utmerket sutreforum her, kanskje? :-) Røykeslutt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.