Gå til innhold

Sutreforum - kun for Sutrepetter og Sutrepetra

Anbefalte innlegg

Skrevet

De patetiske figurers forum.

Det burde opprettes snarest.

Der kan de sutre, grine og klage uten utsikt til bedring, uten håp, uten sympati.

Der kan de andre som er uten empati skjelle dem ut og tråkke dem ned til der der de helst vil de skal være være.

De ynkelige ofrene som alle hater og hundser ved en hver anledning. Kritiserer, baksnakker og mobber, ignorerer og forbigår.

Har jeg glemt noe?

Skrevet

Du glemte offtentlig onani forum for utvannet saft.

For asosiale runkepettere og dildopertraer som ikke er i stand til å få seg noe æksjen?

Skrevet

For asosiale runkepettere og dildopertraer som ikke er i stand til å få seg noe æksjen?

Hakke peiling.

Skrevet

Evt. transvestittdverger med ødipuskompleks.

".........................................."

Skrevet

Hakke peiling.

Et forum for de stundesløse, apatiske, ambisjonsløse, likeglade?

Jo tristere, jo bedre.

Jeg liker å ha det litt trist.

Skrevet

Evt. transvestittdverger med ødipuskompleks.

".........................................."

Intressant forslag.

Vi snakker om multitraumer.

Kompliserte og uløselige, dyptliggende og invalidiserende.

F eks så så jeg en som var redd for å slippe opp for øl i påsken. En gripende angst, forferdlig og truende, en skremmende utsikt til dyp depresjon.

Skrevet

Og på hvilken side av gjerdet sitter du?

Har jeg konstruert noe gjerde?

Nei.

Men la oss lage et:

Oss som har det koselig, og de som ikke har det.

Gjest Persille
Skrevet

Har jeg konstruert noe gjerde?

Nei.

Men la oss lage et:

Oss som har det koselig, og de som ikke har det.

Jeg blir med deg på den koselige siden :)

Skrevet

Jeg blir med deg på den koselige siden :)

Men jeg advarer: de gærne har det godt!

:-)

Skrevet

Hm... lurer på om du har glemt forumet for de ynkelige sjelene som ikke vil menge seg med de sutrete patetiske mobberne og deres ofre.... Nei, det hadde du vel huska forresten. Det var vel dette koseforumet ditt det?

Skrevet

Hm... lurer på om du har glemt forumet for de ynkelige sjelene som ikke vil menge seg med de sutrete patetiske mobberne og deres ofre.... Nei, det hadde du vel huska forresten. Det var vel dette koseforumet ditt det?

Koseforum?

Vi skal ikke ha noe koseforum.

Verden er en jammerdal, og der skal det kun være jammer, gråt og tenners gnissel.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal lage et nytt. Har vi ikke et aldeles utmerket sutreforum her, kanskje? :-)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal lage et nytt. Har vi ikke et aldeles utmerket sutreforum her, kanskje? :-)

Røykeslutt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...