Gå til innhold

Dritt

Gjest Ikke nick akkurat nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får storinnrykk i heimen i morgen. Var på butikken for litt siden, lang, lang kø. Og hva merkjer jeg, jo, jeg får akutt diare. Kniper så godt jeg kan, men det hjelper dårlig. Kom meg heldigvis gjennom kassa og ut til bilen,men da! Så var det rett hjem. Skiftet, dusjet og så er det ut igjen. Må jo få handlet ferdig. Helvetes dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha, så det er alstå forklaringen på dette?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113037

Fult så galt var det heldigvis ikke, jeg beholdt det innenfor klærne.

Men den linken du refererer til, jeg skjønner ikke at noen kan finne på å gjøre sånt. En ting er egen drit men å ta andres? Får de noensinne ut lukta av bilen tro?

Skrevet

Fult så galt var det heldigvis ikke, jeg beholdt det innenfor klærne.

Men den linken du refererer til, jeg skjønner ikke at noen kan finne på å gjøre sånt. En ting er egen drit men å ta andres? Får de noensinne ut lukta av bilen tro?

Virker som eneste løsning er å bytte ut det meste interiøret.

Må vel være en syk hevnaksjon for ett eller annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...