Gjest this is a signature Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Kurt Nilsen, Askil Holm, Alejandro og Espen Lind spilte på Først og sist nevnte sang, - lurer på om noen vet hvor jeg finner dette opptaket? 0 Siter
Gjest jente24år Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Tror det fins på nrk sine nettsider, under "først og sist". Kjæresten min har spilt det opptaket her, han fant det på nettet 0 Siter
Gjest harlem Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jøss... Kurt Nilsen synger jo fletta av samtlige. Espen Lind og Askil Holm er jo gørr kjedelige i forhold. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jøss... Kurt Nilsen synger jo fletta av samtlige. Espen Lind og Askil Holm er jo gørr kjedelige i forhold. Det tenkte jeg også når jeg så opptaket. Kurt har jo den rå stemmen i forhold til de andre. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jøss... Kurt Nilsen synger jo fletta av samtlige. Espen Lind og Askil Holm er jo gørr kjedelige i forhold. Kurt er sinnsykt bra..Han er i verdensklasse. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Skikkelig bra! Enormt bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.