Gå til innhold

Bra brun hårtoning?

Anbefalte innlegg

Gjest St. Tropez
Skrevet

Kan dere gi tips om en fin hårfarge som går ut i vask.

Helst fin glans og ikke for mye rødskjær. :)

Er mørkblond med lyse striper ytterst, men er lei av det.

Ønsker ikke å bli _for_ mørk heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest ambros
Skrevet

jeg har brukt contry colours, de er fine, og ikke for mye av noe..

Gjest St. Tropez
Skrevet

jeg har brukt contry colours, de er fine, og ikke for mye av noe..

Takk for svar! Noen spesiell nyanse du anbefaler? Helst en som ikke blir for mørk og ikke sitter alt for lenge i håret?

Gjest ambros
Skrevet

Takk for svar! Noen spesiell nyanse du anbefaler? Helst en som ikke blir for mørk og ikke sitter alt for lenge i håret?

Husker ikke helt hva jeg brukte, tror det er en farge som muligens er litt vanskelig å få, men den finnes, det var en svart brun nyanse, som ikke var for kjedeløig brun, og bruker nå en farge, med amoniakk da vel og merke hehe, som heter Deep black mørkebrun, den er knall fin!

Gjest ambros
Skrevet

hmm jeg har bare brukt mørke nyanser, desværre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...