Gå til innhold

Utflod etter samleie

Anbefalte innlegg

Gjest jente24år
Skrevet

Inget svar å få på gynekologiforumet... Så håper på litt seriøse svar her :) Hver gang jeg har samleie med kjæresten min, lukter det vondt av meg etterpå, og i en dag etterpå har jeg mye utflod, ofte seigt med litt vond lukt. Er dette sånn det skal være tro?? Jeg går alltid på do etter samleie, men det kan kanskje være rester etter sæd som kommer ut allikevel. Men så seigt da...?

Videoannonse
Annonse
Gjest tror jeg
Skrevet

Jeg vil tro at det er sæd..

Og sæden er jo litt forskjellig fra person til person har jeg erfart iallefall..

Mens noens renner ut fort og er vann-aktig, er andres mer seigt og tar lenger tid å komme ut på.om du skjønner..

Ble et rart innlegg dette..hehe..men jeg tror iallefall det er sæd;)

Gjest mest sannsynlig
Skrevet

Og sæden er jo litt forskjellig fra person til person har jeg erfart iallefall..

Mens noens renner ut fort og er vann-aktig, er andres mer seigt og tar lenger tid å komme ut på.om du skjønner..

støtter denne forklaringen jeg også:)

Skrevet

Ordet du leter etter er ulik viskositet ;-) dvs ulik seighet på væsken.

Skrevet

Det er helt garantert daggammel sæd som kommer ut.

Gjest rett etter
Skrevet

Hva gjør du etter samleiet? Dusjer du deg nedentil?

1. Du kan sette deg på do og la mest mulig renne ut.

2. Dusje deg opp i skjeden så godt du klarer.

Kanskje det vil hjelpe.

Gjest jente24år
Skrevet

Da er det vel bare sædrester som trenger litt tid på å komme ut da. Jaja, mye ekkelt man kan prate om :)

Bare begynte å tenke på om kjæresten kan ha noe sopp eller noe av noe slag. Men jeg er jo bare "plaga" rundt 1 døgn etterpå. (Og han har testa seg for kjønnssykdommer, så det er ikke det hvertfall).

Skrevet

Prøv å bruke kondom én gang, og se om utfloden ikke kommer da. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...