Gjest jente24år Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Inget svar å få på gynekologiforumet... Så håper på litt seriøse svar her Hver gang jeg har samleie med kjæresten min, lukter det vondt av meg etterpå, og i en dag etterpå har jeg mye utflod, ofte seigt med litt vond lukt. Er dette sånn det skal være tro?? Jeg går alltid på do etter samleie, men det kan kanskje være rester etter sæd som kommer ut allikevel. Men så seigt da...? 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jeg vil tro at det er sæd.. Og sæden er jo litt forskjellig fra person til person har jeg erfart iallefall.. Mens noens renner ut fort og er vann-aktig, er andres mer seigt og tar lenger tid å komme ut på.om du skjønner.. Ble et rart innlegg dette..hehe..men jeg tror iallefall det er sæd;) 0 Siter
Gjest mest sannsynlig Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jeg vil tro at det er sæd.. Og sæden er jo litt forskjellig fra person til person har jeg erfart iallefall.. Mens noens renner ut fort og er vann-aktig, er andres mer seigt og tar lenger tid å komme ut på.om du skjønner.. Ble et rart innlegg dette..hehe..men jeg tror iallefall det er sæd;) støtter denne forklaringen jeg også 0 Siter
cecily Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jeg vil tro at det er sæd.. Og sæden er jo litt forskjellig fra person til person har jeg erfart iallefall.. Mens noens renner ut fort og er vann-aktig, er andres mer seigt og tar lenger tid å komme ut på.om du skjønner.. Ble et rart innlegg dette..hehe..men jeg tror iallefall det er sæd;) Ordet du leter etter er ulik viskositet ;-) dvs ulik seighet på væsken. 0 Siter
cecily Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Det er helt garantert daggammel sæd som kommer ut. 0 Siter
Gjest rett etter Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hva gjør du etter samleiet? Dusjer du deg nedentil? 1. Du kan sette deg på do og la mest mulig renne ut. 2. Dusje deg opp i skjeden så godt du klarer. Kanskje det vil hjelpe. 0 Siter
Gjest jente24år Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Da er det vel bare sædrester som trenger litt tid på å komme ut da. Jaja, mye ekkelt man kan prate om Bare begynte å tenke på om kjæresten kan ha noe sopp eller noe av noe slag. Men jeg er jo bare "plaga" rundt 1 døgn etterpå. (Og han har testa seg for kjønnssykdommer, så det er ikke det hvertfall). 0 Siter
jaime Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Prøv å bruke kondom én gang, og se om utfloden ikke kommer da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.