Gå til innhold

The Gathering i Vikingskipet- hva er meningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell meg.

Hvem er der? Hva koster det? Hva driver de med der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Stort sett gutter i alderen 15-22.

2. 650,- for hele treffet.

3. Lan-spilling av diverse skytespill og piratkopiering i stor stil er vel det majoriteten beskjeftiger seg med.

Skrevet

Stort sett lan-spilling, og mye piratkopiering. Også litt mer nyttig faglig, i tillegg til hardware- og modde-runking.

"............................................"

Skrevet

Hvem er der: demoscenerne som programmerer fancy demoer som snurrer og popper hit og dit på en skjerm i takt med musikk, gamere som "lever for" å spille dataspill, chattere som vil treffe folk de har chattet med lenge og noen som er midt mellom bådet det ene og det andre. Og så alle de frivillige som bruker påsken sin på å få det til å skje.

Hva driver de med: lager demoer, lager musikk, spiller i konkurranser, spiller generelt, chatter, piratkopierer (men det er ikke like utbredt nå som folk flest har bredbånd hjemme), deltar i konkurranser, går på foredrag om faglige ting og morro etc.

Meningen er å ha det morro.

Skrevet

Hvem er der: demoscenerne som programmerer fancy demoer som snurrer og popper hit og dit på en skjerm i takt med musikk, gamere som "lever for" å spille dataspill, chattere som vil treffe folk de har chattet med lenge og noen som er midt mellom bådet det ene og det andre. Og så alle de frivillige som bruker påsken sin på å få det til å skje.

Hva driver de med: lager demoer, lager musikk, spiller i konkurranser, spiller generelt, chatter, piratkopierer (men det er ikke like utbredt nå som folk flest har bredbånd hjemme), deltar i konkurranser, går på foredrag om faglige ting og morro etc.

Meningen er å ha det morro.

Bra beskrivelse. Hadde jeg vært yngre, hadde jeg nok bodd der :-)

"..........................................."

Skrevet

Bra beskrivelse. Hadde jeg vært yngre, hadde jeg nok bodd der :-)

"..........................................."

Jaggu, jeg begynner å bli gammel.

Men har ikke tenkt å gi meg med det første. Hehe.

I år er jeg her som frivillig arbeider. Sjuende året jeg tilbringer påsken i vikingeskipet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...