keinstein Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Fortell meg. Hvem er der? Hva koster det? Hva driver de med der? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 1. Stort sett gutter i alderen 15-22. 2. 650,- for hele treffet. 3. Lan-spilling av diverse skytespill og piratkopiering i stor stil er vel det majoriteten beskjeftiger seg med. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Stort sett lan-spilling, og mye piratkopiering. Også litt mer nyttig faglig, i tillegg til hardware- og modde-runking. "............................................" 0 Siter
tiliti Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hvem er der: demoscenerne som programmerer fancy demoer som snurrer og popper hit og dit på en skjerm i takt med musikk, gamere som "lever for" å spille dataspill, chattere som vil treffe folk de har chattet med lenge og noen som er midt mellom bådet det ene og det andre. Og så alle de frivillige som bruker påsken sin på å få det til å skje. Hva driver de med: lager demoer, lager musikk, spiller i konkurranser, spiller generelt, chatter, piratkopierer (men det er ikke like utbredt nå som folk flest har bredbånd hjemme), deltar i konkurranser, går på foredrag om faglige ting og morro etc. Meningen er å ha det morro. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hvem er der: demoscenerne som programmerer fancy demoer som snurrer og popper hit og dit på en skjerm i takt med musikk, gamere som "lever for" å spille dataspill, chattere som vil treffe folk de har chattet med lenge og noen som er midt mellom bådet det ene og det andre. Og så alle de frivillige som bruker påsken sin på å få det til å skje. Hva driver de med: lager demoer, lager musikk, spiller i konkurranser, spiller generelt, chatter, piratkopierer (men det er ikke like utbredt nå som folk flest har bredbånd hjemme), deltar i konkurranser, går på foredrag om faglige ting og morro etc. Meningen er å ha det morro. Bra beskrivelse. Hadde jeg vært yngre, hadde jeg nok bodd der :-) "..........................................." 0 Siter
tiliti Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Bra beskrivelse. Hadde jeg vært yngre, hadde jeg nok bodd der :-) "..........................................." Jaggu, jeg begynner å bli gammel. Men har ikke tenkt å gi meg med det første. Hehe. I år er jeg her som frivillig arbeider. Sjuende året jeg tilbringer påsken i vikingeskipet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.