Gjest for gammel for sånt? Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Eller kan det hjelpe å dra tidlig? 0 Siter
keinstein Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hele herligheten er åpen i hele påsken. Starter du tidlig vil du få god plass. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Intrykket folk har av at "alle" drar til Sverige på handletur Skjærtorsdag har resultert i at det ikke er den travleste dagen der: http://www.vegvesen.no/servlet/Satellite?cid=1143038823795&pagename=vegvesen%2FSVVartikkel%2FSVVartikkelUtenRelatert&c=SVVartikkel 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Du bør i hvert fall unngå Strømstad i morgen. Se på nyhetene i morgen kveld og du vil forstå hvorfor. Berme fra hele Norge samles i Stømstad hver eneste Skjærtorsdag, der de børnær gatæne og drekkær øl mens de hørær på WigWam og sjekkær bæibs. Det er noe seriøst galt med disse folka. Hold deg unna i hele morra. Halve Østfold lever for harrytur til Sverige på Skjærtorsdag. Det er juleaften for dem. Men hvis du likevel vil deg selv så vondt at du drar nedover i morgen, får du i hvert fall se med egne øyne hvorfor innavl er forbudt. 0 Siter
flisa Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Du bør i hvert fall unngå Strømstad i morgen. Se på nyhetene i morgen kveld og du vil forstå hvorfor. Berme fra hele Norge samles i Stømstad hver eneste Skjærtorsdag, der de børnær gatæne og drekkær øl mens de hørær på WigWam og sjekkær bæibs. Det er noe seriøst galt med disse folka. Hold deg unna i hele morra. Halve Østfold lever for harrytur til Sverige på Skjærtorsdag. Det er juleaften for dem. Men hvis du likevel vil deg selv så vondt at du drar nedover i morgen, får du i hvert fall se med egne øyne hvorfor innavl er forbudt. Følg med da - de stenger Strømstad i morgen. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Følg med da - de stenger Strømstad i morgen. Det er vel bare for biler, er det ikke? "..........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Det er vel bare for biler, er det ikke? "..........................................." JO -regner med det :)kanskje man skulle gått rundt med terninger i øra og råna litt`? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Følg med da - de stenger Strømstad i morgen. Det er bare bilene de stenger for. Så det på nyhetene nå. Men det sier jo ikke lite om hvor langt det har gått og hvor til de gradert patetiske mange er, når Sverige faktisk må stenge en by på grunn av innavlsfolk fra Norge. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 JO -regner med det :)kanskje man skulle gått rundt med terninger i øra og råna litt`? Jeg skal til sverige jeg også, men ikke til strømstad. Men ikke harrytur - jeg skal være der i et par dager. Og jeg kommer til å snakke svensk i butikkene i morgen :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest litt.vit Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Du bør i hvert fall unngå Strømstad i morgen. Se på nyhetene i morgen kveld og du vil forstå hvorfor. Berme fra hele Norge samles i Stømstad hver eneste Skjærtorsdag, der de børnær gatæne og drekkær øl mens de hørær på WigWam og sjekkær bæibs. Det er noe seriøst galt med disse folka. Hold deg unna i hele morra. Halve Østfold lever for harrytur til Sverige på Skjærtorsdag. Det er juleaften for dem. Men hvis du likevel vil deg selv så vondt at du drar nedover i morgen, får du i hvert fall se med egne øyne hvorfor innavl er forbudt. Dårlig etterlikning av dialekten... 0 Siter
Prozak Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Dårlig etterlikning av dialekten... Det er ikke en dialekt, det er en kollektiv hjerneskade. ".........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Dårlig etterlikning av dialekten... Det du kaller dialekt er resultatet av generasjoner med innavl. 0 Siter
Gjest grensependlern Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Dropp det.Jobber i sverige, på grensa.Det er et helv..... 0 Siter
flisa Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Jeg skal til sverige jeg også, men ikke til strømstad. Men ikke harrytur - jeg skal være der i et par dager. Og jeg kommer til å snakke svensk i butikkene i morgen :-) ".............................................." Ja, just det! Handlet på ICA i Moss jeg - hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.