Gå til innhold

Bør man unngå harrytur i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest for gammel for sånt?
Skrevet

Eller kan det hjelpe å dra tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele herligheten er åpen i hele påsken. Starter du tidlig vil du få god plass.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du bør i hvert fall unngå Strømstad i morgen.

Se på nyhetene i morgen kveld og du vil forstå hvorfor. Berme fra hele Norge samles i Stømstad hver eneste Skjærtorsdag, der de børnær gatæne og drekkær øl mens de hørær på WigWam og sjekkær bæibs.

Det er noe seriøst galt med disse folka. Hold deg unna i hele morra. Halve Østfold lever for harrytur til Sverige på Skjærtorsdag. Det er juleaften for dem.

Men hvis du likevel vil deg selv så vondt at du drar nedover i morgen, får du i hvert fall se med egne øyne hvorfor innavl er forbudt.

Skrevet

Se på nyhetene i morgen kveld og du vil forstå hvorfor. Berme fra hele Norge samles i Stømstad hver eneste Skjærtorsdag, der de børnær gatæne og drekkær øl mens de hørær på WigWam og sjekkær bæibs.

Det er noe seriøst galt med disse folka. Hold deg unna i hele morra. Halve Østfold lever for harrytur til Sverige på Skjærtorsdag. Det er juleaften for dem.

Men hvis du likevel vil deg selv så vondt at du drar nedover i morgen, får du i hvert fall se med egne øyne hvorfor innavl er forbudt.

Følg med da - de stenger Strømstad i morgen.

Skrevet

Det er vel bare for biler, er det ikke?

"..........................................."

Skrevet

Det er vel bare for biler, er det ikke?

"..........................................."

JO -regner med det :)kanskje man skulle gått rundt med terninger i øra og råna litt`?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er bare bilene de stenger for. Så det på nyhetene nå.

Men det sier jo ikke lite om hvor langt det har gått og hvor til de gradert patetiske mange er, når Sverige faktisk må stenge en by på grunn av innavlsfolk fra Norge.

Skrevet

JO -regner med det :)kanskje man skulle gått rundt med terninger i øra og råna litt`?

Jeg skal til sverige jeg også, men ikke til strømstad. Men ikke harrytur - jeg skal være der i et par dager. Og jeg kommer til å snakke svensk i butikkene i morgen :-)

".............................................."

Gjest litt.vit
Skrevet

Dårlig etterlikning av dialekten...:)

Skrevet

Det er ikke en dialekt, det er en kollektiv hjerneskade.

".........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det du kaller dialekt er resultatet av generasjoner med innavl.

Gjest grensependlern
Skrevet

Dropp det.Jobber i sverige, på grensa.Det er et helv.....

Skrevet

Jeg skal til sverige jeg også, men ikke til strømstad. Men ikke harrytur - jeg skal være der i et par dager. Og jeg kommer til å snakke svensk i butikkene i morgen :-)

".............................................."

Ja, just det! :) Handlet på ICA i Moss jeg - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...