Gå til innhold

Elendig kundetjeneste fra Chess

Anbefalte innlegg

Gjest bytter abonnement snart
Skrevet

Jeg fikk forleden dag nytt sim-kort fra Chess og det hadde en ny pin-kode som jeg fikk tilsendt pr post. Jeg rakk aldri og bytte kode før skrivet ble borte, og telefonen døde pga lite batteri. Jeg forsøkte å ringe Chess i ettermiddag for å få ny pin-kode, men de har tatt påskeferie og er ikke tilbake før på lørdag!! Her snakker vi ELENDIG KUNDESERVICE!! Nå må jeg vente i 2 1/2 før jeg blir tilgjengelig på telefon, mitt eneste kommunikasjonsmiddel på den forestående hytteturen.

Det er greit at Chess skal være billig, men det får da være grenser på å sparing. Nei, gjør heller som Netcom som har en flokk med polakker som jobber fra Polen på kundeservice(natt). Der er lønningene langt lavere, selv om servicenivået også er noe lavere. Det er tross alt bedre enn ikke noe...heller hva Chess?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kundeservice er jo åpen påskeaften. Skjønner ikke hva du klager for, det er jo du som har mista arket med pinkoden.

Åpningstider i påsken:

12.04 (Onsdag) 08:00-16:00

13.04 (Skjærtorsdag) Stengt

14.04 (Langfredag) Stengt

15.04 (Påskeaften) 09:00-16:00

16.04 (1.Påskedag) Stengt

17.04 (2.Påskedag) Stengt

Skrevet

Du får vel det du betaler for? Hvis du er villig til å betale mer for å få 24t kundeservice, så er det vel bare å bruke en leverandør som tilbyr det?

Skrevet

Det er da du som somlet bort arket og ikke gadd å pugge ny kode.

Gjest the kkk took my baby away
Skrevet

Sutrepave.

thuva1365380402
Skrevet

Jeg er selv Chess-kunde og har ingenting å klage på. Det er jo tross alt påskeferie. Og de må jo få ferie de også. Kan jo ikke forlange at de skal ha åpent disse påskedagene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...