Gå til innhold

Hvilke signaler sender en kvinne som er forelsket

Anbefalte innlegg

Har lagt an på søstera til kona så det holder, fortalt henne nøyaktig hvor høyt jeg er forelsket i henne.

Men til min store fortvilelse og tilhørende sorg så forteller hun att hun desverre ikke har slike følelser for meg.

Men alt hun sier og skriver kan tolkes begge veier også hennes væremåte (hun fortsetter med og være vennlig osv.)

Er redd for og overse signaler og dermed kansje skrinlegge det største i min verden.

Takker for svar.

Fortsetter under...

Mrs. Wallace

Her må du gå sterkere til verks. Dama spiller "hard to get", og venter at du skal vise deg som den virile jegeren du er.

Derfor: Ikke ta nei for et nei. Neste gang dere er i familieselskap, legger du henne ned på kakebordet og peiser på.

Da skjønner alle hvem som er The Man!

Fra våre forfedre har hun arvet en fysiologisk greie som hun ikke har kontroll over. Bl a pupillene: de utvider seg når hun ser noe som interesserer henne. Det er et signal som andre trolig skal oppfatte underbevisst.

Se på øynene hennes når du snakker med henne :-)

Om det er 100% sikkert, vet jeg ikke.

Annonse

Her må du gå sterkere til verks. Dama spiller "hard to get", og venter at du skal vise deg som den virile jegeren du er.

Derfor: Ikke ta nei for et nei. Neste gang dere er i familieselskap, legger du henne ned på kakebordet og peiser på.

Da skjønner alle hvem som er The Man!

Rent sosialt kan det være litt for primitivt. Passer bedre i et apebur, spør du meg.

Stakkars kona di. Du fortjener egentlig ikke noe svar her, siden du tydeligvis ikke bryr deg om henne i det hele tia.

Håper dette er et tulleinnlegg. Det var i såfall ikke veldig overbevisende.

tatt*

og nei, jeg tror ikke dama er forelska. Hu kan jo være hyggelig for det. Ikke ta alt som at det er noe mer, for jeg tror ikke hun er en like stor dritt som deg.

En ting til: ..det er ille nok å flørte og prøve seg på en annen en kona! (drittsekk definisjon nr 1), men når det i tillegg er søstra?!

Håper kona di finner det ut.

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg er enig med hun som sier du skal ta henne med tvang på kakebordet neste gang dere har familiefest.

Da vil hun se at du viser dine følelser for henne offentlig og ikke bare er en som har det i kjeften, og sånt liker damer. Hun kommer til å falle pladask.

Hadde dette vært virkelig, hadde søstera selvfølgelig fortalt til kona di hva du hadde gjort. Så da hadde du sluppet å bekymre deg for signaler du overser, for da hadde du ikke sett snurten til signaler.

Glad at alle ikke er som deg, for di eg har tabbet meg ut med den falske væretypen din engang allerede men det er lenge siden

tatt*

og nei, jeg tror ikke dama er forelska. Hu kan jo være hyggelig for det. Ikke ta alt som at det er noe mer, for jeg tror ikke hun er en like stor dritt som deg.

En ting til: ..det er ille nok å flørte og prøve seg på en annen en kona! (drittsekk definisjon nr 1), men når det i tillegg er søstra?!

Håper kona di finner det ut.

var redd hun sku trekke seg unna når hun fik vite hvor mye jeg elsket henne, jeg er en dritsekk ja men jeg kan ikke for det, det er hjertet som bestemmer vet du.

Jeg er enig med hun som sier du skal ta henne med tvang på kakebordet neste gang dere har familiefest.

Da vil hun se at du viser dine følelser for henne offentlig og ikke bare er en som har det i kjeften, og sånt liker damer. Hun kommer til å falle pladask.

det er jo det jeg har lyst til og gjøre men jeg er kansje ikke mann nok....

var redd hun sku trekke seg unna når hun fik vite hvor mye jeg elsket henne, jeg er en dritsekk ja men jeg kan ikke for det, det er hjertet som bestemmer vet du.

Sier ikke hjertet ditt at du kanskje burde forlate kona di da? Eller slutte å prøve deg på søstra?

Hørt om moral? Det har du ikke hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...