Gå til innhold

han vet ikke....

Anbefalte innlegg

Gjest aleneifrustrasjon

okei, jeg blir offesielt gal. for litt over ett år siden traff jeg en ny gutt. jeg hadde vært mellom ett utrolig vondt samlivsbrudd, med ett barn innvolvert.

denne nye gutten kom på ett trøstende tiddspungt, men jeg forelsket meg i han litt etter litt. han har hele tiden sagt han ikke truor på noen framtid med meg, og han syntes det er rart han ikke føler noe sterkere for meg enn det han gjør.

han tror rett og slett ikke på kjærligheten mer sier han. men han er glad i meg, og trives sammen med meg. elsker meg gjør han ikke.

lurer bare på hva jeg skal gjøre. skal jeg gå å vente på at han kanskje treffer en annen, og finner kjærligheten... eller skal jeg håpe han "finner" meg... eller skal jeg rett og slett gå ut av det hele?

vi er blitt innvolvert i hverandres familier, og han er blitt kjent med mitt barn. så det er ikke så lett å gi blaffen.

uff og uff.. hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226559-han-vet-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest the kkk took my baby away

Ikke noe å lure på her, slik jeg ser det. Han kom inn på et "trøstende tidspunkt", som du skriver, og there ya go...

Han er garantert kjempeglad i deg, men elsker deg ikke. Det er ikke noe å bygge på, vel? Ta vare på hverandre, men ikke hold igjen overfor andre menn av den grunn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226559-han-vet-ikke/#findComment-1704782
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...