Gå til innhold

Carolas nye utseende...

Anbefalte innlegg

Gjest carola fan--tror jeg
Skrevet

Hva har hun gjort???Hun ser virkelig STIV ut.Så henne "live " for ikke så lenge siden.Ble nesten redd, trodde ansiktet skulle sprekke.Og tennene......Så perfekte og HVITE at det så...stygt ut.....

Søte dama ødelegger seg slik...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er vakker:))Har jeg hatt penger har jeg gjort det samme selv:))

Skrevet

*grøss* Å sprøyte botox frivillig inn i kroppen er for meg en gåte. Mitt cp-barn trenger det kanskje for å kunne bruke armen bedre, men det er mange ulemper med botox så det skal en del til før man setter botox. Det er jo midlertidig, men allikevel.

Gjest M.Angelica
Skrevet

*grøss* Å sprøyte botox frivillig inn i kroppen er for meg en gåte. Mitt cp-barn trenger det kanskje for å kunne bruke armen bedre, men det er mange ulemper med botox så det skal en del til før man setter botox. Det er jo midlertidig, men allikevel.

Carola får hjelp fra Gud, vettu. Så det er nok derfor det vil gå bra med henne ;o)

Skrevet

Carola får hjelp fra Gud, vettu. Så det er nok derfor det vil gå bra med henne ;o)

....å gud ja! Han er jo kjent for å digge falske tryner!

Gjest M.Angelica
Skrevet

....å gud ja! Han er jo kjent for å digge falske tryner!

Jepp. Det er det jeg husker best fra religionstimene på skolen ;o)

Skrevet

Jeg likte henne kjempegodt før, til jeg så henne på Skavlan sammen med Anne Grete Preys(??), Carola fremsto som ingenting i sammelikning.Og det kom frem utrolig godt hvor tilgjort hun egentlig er.

Skrevet

39 år og botox, det er sykt

Det passer best for eldre folk enn henne. Men helt ærlig, jeg synes alle får et slikt dukkeaktig utseende. Jeg har prøvd jeg men mislikte trynet mitt etterpå så ikke mer botox på meg. Vondt var det også :o)

Skrevet

hun er vakker:))Har jeg hatt penger har jeg gjort det samme selv:))

Det koster ikke så mye da, 4000 kr så det er vel bare ¨å hoppe i det

Men det er vondt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

39 år og botox, det er sykt

Det passer best for eldre folk enn henne. Men helt ærlig, jeg synes alle får et slikt dukkeaktig utseende. Jeg har prøvd jeg men mislikte trynet mitt etterpå så ikke mer botox på meg. Vondt var det også :o)

Enig!

Men hun er nok farget av at "alle" forventer at hun skal være pen. Er kanskje derfor hun går så drastisk til verks. I forhold til alderen, mener jeg..

Skrevet

Enig!

Men hun er nok farget av at "alle" forventer at hun skal være pen. Er kanskje derfor hun går så drastisk til verks. I forhold til alderen, mener jeg..

Det varer bare noen mnd da og så kommer rynkene tilbake. Hvis hun ikke har tenkt å se ut som en dukke forever og ta sprøyter hver tredje mnd.

Det er jo ganske vanlig men ser jammen meg unaturlig ut.

Skrevet

Jeg har aldri likt Carola, men helt fram til nå i det siste har jeg likevel ment at dama var pen. Nå synes jeg hun begynner å se snodig ut. De tennene er too much, og hun burde kutte ned på sminken. Sånn krigssminke ser kanskje ok ut på en jente på 25, men på en dame som nærmer seg 40 blir det i overkant.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det varer bare noen mnd da og så kommer rynkene tilbake. Hvis hun ikke har tenkt å se ut som en dukke forever og ta sprøyter hver tredje mnd.

Det er jo ganske vanlig men ser jammen meg unaturlig ut.

Hun kommer nok til å legge seg under kniven når hun ikke gidder å ta sprøytene lenger ;o)

Skrevet

Hun kommer nok til å legge seg under kniven når hun ikke gidder å ta sprøytene lenger ;o)

Hihi, da kan vi glede oss til å sladre om det også ;o)

Gjest ikke rynkefri som gammel
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på folk som tør å endre på utseendet sitt, bare for å "se penere og yngre" ut. Jeg tenker med gru på hvordan disse kommer til å se ut som eldre. Tenk på de som får ansiktsmimikken sin ødelagt av botox nå, hvordan vil de se ut som 60-70-åringer? Da synes jeg det tross alt er bedre å ha rynker!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hihi, da kan vi glede oss til å sladre om det også ;o)

Hurra for Carola! :D

Gjest vioola
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på folk som tør å endre på utseendet sitt, bare for å "se penere og yngre" ut. Jeg tenker med gru på hvordan disse kommer til å se ut som eldre. Tenk på de som får ansiktsmimikken sin ødelagt av botox nå, hvordan vil de se ut som 60-70-åringer? Da synes jeg det tross alt er bedre å ha rynker!

hun er gals som ødelegger friske fine tenner ved å sette på falske tenner. Ens egne tenner blir ødelagt for alltid siden de må slipes ned å de såkalte fasettene passer på .

Skrevet

Jeg har aldri likt Carola, men helt fram til nå i det siste har jeg likevel ment at dama var pen. Nå synes jeg hun begynner å se snodig ut. De tennene er too much, og hun burde kutte ned på sminken. Sånn krigssminke ser kanskje ok ut på en jente på 25, men på en dame som nærmer seg 40 blir det i overkant.

Ja, hun blir 40 8.september, står det her....http://no.wikipedia.org/wiki/Carola_H%C3%A4ggkvist

Sikkert 40-års krisa.

Skrevet

Kjerringa er uansett dum som ein spade. At ho nå stiller i klasse med Meichael Jackson er inga stor overrasking.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...