Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kondomer bær være gratis for alle. De bør deles ut i butikken dersom man trenger det. Ikke prangene, flashende - GRATIS KONDOMER, det er nok sex fiksering som det er, men istedet for å betale dem i kassen når man først kjøper dem bør de være gratis.

Jeg vet at ungdommer kan få ved helsestasjoner eller noe i den duren, men hvorfor skal noen egentlig betale? Tipper det blir billigere for staten enn å kurere eller pleie sykdommer.

Jeg er helt enig!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Amiga

12

• Dorthe

8

• Idéfix

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det går jo ikke an heller. Det er helt utrolig å lese en voksen mann si noe sånt.

Man må nok begynne med seg selv først, er du flink til å bruke kondom? Jeg puler aldri rundt uten, noe annet skulle tatt seg ut.

Skrevet

Jeg vet ikke riktig om det er verre blandt de unge enn de voksne jeg. Synes ikke min aldresgruppe er noe flinke til å bruke det. Tenk om de møtte en bistandsarbeider som har jobbet i Afrika ;o)

Det dreier seg om risikogrupper. Høy og lav. Hvis du holder deg unna høyriskogruppene, kan du sikkert få ned risikoen ganske mye, til en tusendel eller no sånt.

Men konsekvensene kan du ikke gjøre noe med.

Hvis konsekvensen er ille nok, så er ikke risikoen interessant. F eks så vil ikke en fallskjermhopper hoppe med andres skjerm, eller skjerm som andre har pakket. De pakker den alltid selv.

Skrevet

Jeg maste også, har ikke helt begynt med de to minste enda, men kommer til å ta trettenåringen for meg snart.

Trettenåringen er snart gammel nok til å få formaninger. Hihi, kjenner jeg deg rett er ikke du heller av de sjenerte men sier tingene rett ut til ungene. Jeg har skremt vettet av mine, tok tom den ene med meg på jobben så hun fikk se skikkelige gateprostituerte. Hun kastet opp så fælt synes hun at det var.

Skrevet

Det dreier seg om risikogrupper. Høy og lav. Hvis du holder deg unna høyriskogruppene, kan du sikkert få ned risikoen ganske mye, til en tusendel eller no sånt.

Men konsekvensene kan du ikke gjøre noe med.

Hvis konsekvensen er ille nok, så er ikke risikoen interessant. F eks så vil ikke en fallskjermhopper hoppe med andres skjerm, eller skjerm som andre har pakket. De pakker den alltid selv.

Så det beste er å holde seg godt unna forretningsmenn som drar på forretningsreiser til utlandet og bistandsarbeidere?

Knis, kanskje ikke de folk ser på som risikogrupper. De fleste holder seg nok unna narkomane og tror at det er det viktigste.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man må nok begynne med seg selv først, er du flink til å bruke kondom? Jeg puler aldri rundt uten, noe annet skulle tatt seg ut.

Jeg puler ikke rundt. Men jeg har stort sett brukt det ved ons. Ikke alltid, dog. Jeg har aldri fryktet smitte, men graviditet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet og forstår hvordan du tenker. Men samtidig er det enklere å beskytte seg mot seksuelt overførbare sykdommer, enn å la være å gå ut døra i frykt for et piano.

hehehe....

Joa, men det å leve er farlig.

Det kunne ikke falle meg inn på tenke på hiv-smitte etter sex med en vanlig person.

Men det er klart: At folk som puler horer i inn- og utland presterer å gjøre det uten kondom, er ikke til å fatte. Jeg fatter knapt at de tør med...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Denne "Torbjørn" er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen:

"Hvis det er en enslig gonokokk som prøver å feste seg i røret, så er det jo bare å pisse litt ekstra. Også er det viktig å lufte’n litt etterpå."

Heh heh.

Hehe, jeg vet.

Det er nesten så man humrer litt for seg selv og tenker som så at han nok får som fortjent...

Skrevet

Hehe, jeg vet.

Det er nesten så man humrer litt for seg selv og tenker som så at han nok får som fortjent...

Ja, men kona hans har jo ikke fortjent det, da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, men kona hans har jo ikke fortjent det, da.

Er han gift?

I så fall får vi nesten håpe han råker ut for noe så stort og hardt at det ikke lar seg lufte bort...

Skrevet

Er han gift?

I så fall får vi nesten håpe han råker ut for noe så stort og hardt at det ikke lar seg lufte bort...

Jepp, det stod i artikkelen at han var gift.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp, det stod i artikkelen at han var gift.

Skremmende.

Jeg lurer på hvor vanlig det der er. Det forunder meg ikke om det er jævla vanlig.

Skrevet

Trettenåringen er snart gammel nok til å få formaninger. Hihi, kjenner jeg deg rett er ikke du heller av de sjenerte men sier tingene rett ut til ungene. Jeg har skremt vettet av mine, tok tom den ene med meg på jobben så hun fikk se skikkelige gateprostituerte. Hun kastet opp så fælt synes hun at det var.

Hehe, ja, han ble drittlei av masinga mi. Da jeg sa i fra til trettenåringen her om dagen at jeg ikke ville bli bestemor fra hannes side enda, svart han "mamma da, jeg gjør ikke sånt enda." Jeg kommer nok til å fortsette. :-)

Skrevet

Jeg puler ikke rundt. Men jeg har stort sett brukt det ved ons. Ikke alltid, dog. Jeg har aldri fryktet smitte, men graviditet.

Pule rundt er vel ikke det jeg gjør heller, men har en fast, men siden jeg ikke kan stole på meg selv, kan jeg neppe stole på han heller! :-)

Gjest æsj, nei takk til slike damer.
Skrevet

Pule rundt er vel ikke det jeg gjør heller, men har en fast, men siden jeg ikke kan stole på meg selv, kan jeg neppe stole på han heller! :-)

jammen har du mye å skryte over.

Skrevet

Skremmende.

Jeg lurer på hvor vanlig det der er. Det forunder meg ikke om det er jævla vanlig.

Hvorfor i det hele tatt gifter de seg om de ikke klarer å holde tassen i buksen!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ser man svart nok på det kan man egentlig ikke stole på noen. I så fall bør alle bruke kondom. Selv i faste forhold.

Men jeg gidder ikke tenke sånn.

Hvis jeg møter ei berte på byen og har sex, så ja; da bruker jeg sannsynligvis kondom. Hvis jeg skulle være så dum at jeg ikke gjør det, går jeg til legen og sjekker meg for klamydia og dritt før jeg smitter en eventuell "fast" med faenskapet jeg dro på meg.

Men jeg har aldri hatt noe. :)

Skrevet

jammen har du mye å skryte over.

Jeg skryter ikke, det er nå en gang sånn at er jeg ikke 100% sikker så bruker jeg kondom.

Skrevet

Da eldste sønnen gikk på videregående fikk de utdelt noen kondomer der, håper det er noe som gjøres hvert år.

Det gjør de nok. Iallefall russen har vel en egen kondomansvarlig, som deler ut kondomer til de som spør om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...