Gå til innhold

Baren stenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått program til en kongress, lang liste. Til slutt står det :

kl 01:00 : Baren stenger!

Er det noen begivenhet? Er jeg pliktig til å delta i det? Hva slags antrekk kreves?

Videoannonse
Annonse
amerikafareren
Skrevet

Spør du om hva slags antrekk du skal ha når baren stenger så foreslår jeg at du har klærne på. Hvorvidt du har slips eller ikke er mindre viktig da det har ingen praktisk betydning til å skjule nakenhet for oss damer. Jeg ville blitt flau hvis du var naken;)

Angela1365380318
Skrevet

hehe, jeg tror du tuller god med oss nå, har lest mange innlegg fra deg og du virker ikke så dum :-)

når baren stenger får du ikke kjøpe mer alkohol.

Skrevet

Spør du om hva slags antrekk du skal ha når baren stenger så foreslår jeg at du har klærne på. Hvorvidt du har slips eller ikke er mindre viktig da det har ingen praktisk betydning til å skjule nakenhet for oss damer. Jeg ville blitt flau hvis du var naken;)

Det tar oppmersomheten vekk fra de andre når du ikke har klær på.

Antrekk: klær.

Skrevet

hehe, jeg tror du tuller god med oss nå, har lest mange innlegg fra deg og du virker ikke så dum :-)

når baren stenger får du ikke kjøpe mer alkohol.

Jaja. Jeg går aldri i baren på kongresser. Det er for dyrt. Men å være med når den stenger er sikkert ikke så dyrt.

amerikafareren
Skrevet

Det tar oppmersomheten vekk fra de andre når du ikke har klær på.

Antrekk: klær.

Hvis alle er uten klær kan du vurdere det også;)

Skrevet

Hvis alle er uten klær kan du vurdere det også;)

Etter standarden på folka å dømme vil jeg helst at de har klær på. Jeg kommer til å miste matlysten.

amerikafareren
Skrevet

Etter standarden på folka å dømme vil jeg helst at de har klær på. Jeg kommer til å miste matlysten.

Det er ikke sunt å spise klokken ett om natta så det kan være en fordel.

Gjest lasarus
Skrevet

"Jeg ville blitt flau hvis du var naken;)"

Kanskje du er en skjenert jomfru?

amerikafareren
Skrevet

"Jeg ville blitt flau hvis du var naken;)"

Kanskje du er en skjenert jomfru?

Sjenert er jeg ikke, og jeg tror ikke på jomfrufødsler;)

Gjest Persille
Skrevet

Ja, du er pliktig å delta. Det er vel kanskje da resten av kongressens aktiviteter planlegges og avtales - i hvertfall for de neste timene ;)

Antrekket er forsåvidt det samme som til middag, men noe mer krøllete, rufsete og gjerne litt på tvers...

Skrevet

Slipset skal brukes som pannebånd.

Det er når menn går løs på inventaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...