Gå til innhold

Unge jenter og innvandrere

Anbefalte innlegg

Gjest Sinister girl
Skrevet

Det er en ting som slår meg hver gang når jeg er på sentre og ellers ute å rusler.

og det er at det alltid er store mengder med innvandrergutter, som knapt snakker rent norsk, som henger med eller har norske søte jenter.

Hvor i huleste er det blitt av de norske gutta på samme alder? Jeg ser dem jo ikke lenger.

Og hva er så innmari spennende med disse innvandrergutta? Jentene henger jo over dem som fluer - greit nok at noen av gutta er fine - men bortsett fra det?

Ser jo stadig vekk disse guttene kline med de norske jentene på ulike steder, men jeg ser knapt de norske gutta.

Og innvandrerjentene, ser jeg aldri med de norske guttene.

Jeg for bare livet skjønner ikke hva disse pur unge jentene ser i innvandrergutta.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

14

• mrxx

11

• Ugga Bugga

11

• ShitDiddelyDo

10

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Brødhuer har alltid latt seg tiltrekke av kriminelle lømler.

Og de innvandrerguttene som henger på diverse kjøpesentre er nettopp kriminelle lømler, og jentene som henger der sammen med dem er nettopp brødhuer.

Jeg har aldri forstått det jeg heller, men mange jenter trives med gutter som ikke sier nei til en skikkelig knivkamp.

Så enkelt er det.

Skrevet

"Og innvandrerjentene, ser jeg aldri med de norske guttene."

Jentene får ikke lov å gå ut. De er bærere av familiens ære.

Leder for islamsk råd sa at å få en norsk svigersønn vil være en "katastrofe". Hva hun mener med det er et åpent spørsmål. Kjerringa kan dra til Iran, der finner hun i hvert fall sin like.

amerikafareren
Skrevet

Jeg lurer på om ikke dette er norske gutter, som er født i Norge av norske statsborgere. Hvorvidt deres forfedre er født andre steder er noe annet.

Hvis du spør om hvorfor unge jenter tiltrekkes av gutter med ikke vikingutseende kan jeg ikke svare deg, siden jeg tviler på at det er noen spesiell sammenheng. Unge jenter har alltid blitt tiltrukket av unge gutter og forhåpentligvis blir det slik videre.

Skrevet

Innvandrerjentene får ikke lov å være sammen med norske gutter og de norske guttene sitter foran dataen.

amerikafareren
Skrevet

"Og innvandrerjentene, ser jeg aldri med de norske guttene."

Jentene får ikke lov å gå ut. De er bærere av familiens ære.

Leder for islamsk råd sa at å få en norsk svigersønn vil være en "katastrofe". Hva hun mener med det er et åpent spørsmål. Kjerringa kan dra til Iran, der finner hun i hvert fall sin like.

Og naboen din synes det ville vært "en katastrofe" med en muslimsk svigersønn?

amerikafareren
Skrevet

Innvandrerjentene får ikke lov å være sammen med norske gutter og de norske guttene sitter foran dataen.

Kanskje de sitter hjemme sammen over dataen?

Gjest ramonaa
Skrevet

Det kommer av at de har lenger snabb enn de etnisk norske.

Gjest Sinister girl
Skrevet

Her er en interessant artikkel, som i alle fall delvis omhandler fenomenet;

http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/11/30/450847.html

Men hvordan er det muli å være så dum da? LITT vett må de jo ha?

Skjønner det ikke at mange, ikke alle, men mange muslimske gutter aldri kunne tenkt å hatt dem som koner?

At de bare er ok til å ha sex med? hvor nedverdigende er ikke det da?

amerikafareren
Skrevet

Det kommer av at de har lenger snabb enn de etnisk norske.

Nei det har de i hvert fall ikke. Asiatiske menn har mindre snabber enn europeiske. Afrikanske derimot har de største.

Nå er det jo ikke viktig med størrelse, men hvordan den blir brukt;)

amerikafareren
Skrevet

Men hvordan er det muli å være så dum da? LITT vett må de jo ha?

Skjønner det ikke at mange, ikke alle, men mange muslimske gutter aldri kunne tenkt å hatt dem som koner?

At de bare er ok til å ha sex med? hvor nedverdigende er ikke det da?

Hvis du synes det er nedverdigende så synes du at sex og ekteskap hører sammen. Når blir den tankegangen borte?

Skrevet

Kanskje de sitter hjemme sammen over dataen?

Hehe, ja sikkert. Det kan jo være at motsetninger tiltrekker hverandre.

Gjest De drevne
Skrevet

Det er ikke de skikkelige jentene som henger med innvandrerne, det er gjerne de som har vært ute en vinternatt før...

Gjest Sinister girl
Skrevet

Hvis du synes det er nedverdigende så synes du at sex og ekteskap hører sammen. Når blir den tankegangen borte?

Har ikke noe med at sex og ekteskap hører med.

Har noe med et menneskesyn som sier at "du er er god nok til å ha sex med, men ikke verdig/god nok til å ha som kone".

Det er det jeg snakker om.

En norsk gutt kan gjerne ha sex med kjæresten sin og samtidig synes at han vil ha henne til kone.

DU skjønner godt hva jeg mener, du vil bare vri på ordene mine.

Skrevet

Og naboen din synes det ville vært "en katastrofe" med en muslimsk svigersønn?

Med det kvinnesynet islams kultur forfekter, så ville det nok bli mindre hyggelig for datteren. Det er kulturen og religionens feil. Menneskene blir ofre for en unikt intolerant kultur og religion. De er fanger i patriarki og holdninger fra middelalderen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har noe med et menneskesyn som sier at "du er er god nok til å ha sex med, men ikke verdig/god nok til å ha som kone".

En norsk gutt kan gjerne ha sex med kjæresten sin og samtidig synes at han vil ha henne til kone.

Det har vel egentlig ikke noe med sex å gjøre i det hele tatt.

Det har å gjøre med at mange brødhuejenter trives enormt sammen med tøffe gutter som slåss og stjæler og selger narkotika og lager faenskap, og det er disse guttene du ser henger på diverse kjøpesentre.

amerikafareren
Skrevet

Nei jeg vrir ikke bare på ordene dine. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ville ikke gifte meg med en mann fra araberverden, men å ha kjæreste derfra er noe annet.

Jeg forstår ikke hvorfor det er nedverdigende å ville ha sex med noen uten å kunne tenke seg å gifte seg, og det mener jeg virkelig.

Jeg forstår godt hva du skriver, men jeg er bare uenig i denne holdningen at det er nedverdigende for jenter å ha sex uten å tenke på giftemål.

amerikafareren
Skrevet

Med det kvinnesynet islams kultur forfekter, så ville det nok bli mindre hyggelig for datteren. Det er kulturen og religionens feil. Menneskene blir ofre for en unikt intolerant kultur og religion. De er fanger i patriarki og holdninger fra middelalderen.

Da er det like lite hyggelig for begge parter. Det kan umulig bare være den ene veien.

amerikafareren
Skrevet

Det er ikke de skikkelige jentene som henger med innvandrerne, det er gjerne de som har vært ute en vinternatt før...

Kan du definere begrepet "uskikkelige jenter" for meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...