Gå til innhold

Unge jenter og innvandrere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva så? Jeg skjønner ikke hva som er problemet med det.

Det er uansett ikke alle "norske" jenter som finner seg "utenlandske" gutter, og de du ser på kjøpesentrene er ikke nødvendigvis representative for all ungdom.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

14

• mrxx

11

• Ugga Bugga

11

• ShitDiddelyDo

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er uansett ikke alle "norske" jenter som finner seg "utenlandske" gutter, og de du ser på kjøpesentrene er ikke nødvendigvis representative for all ungdom.

Enig!

Skrevet

Men er det ikke tenåringer vi snakker om her?

De tenker vel uansett ikke på å gifte seg? Det ligger vel ganske langt fram i tid?

Det var ihvertfall ikke noe jeg hadde i tankene på den alderen.

Jeg traff gutter og hadde sex med gutter uten å tenke på hvorvidt de ville kunne bli gode ektemenn for meg seinere. Var det nedverdigende mot dem?

Jøss - jeg tenkte giftering med alle jeg! :)

Gjest mørk hud = dårlig moral
Skrevet

Fra en mørkhudets synsvinkel: kansje en jente som (til tross for sin unge alder) har bred erfaring med sex, fyll og andre ting?

Jøss, visste ikke at moral har med hudfarge å gjøre?

Dumme meg som trodde det handlet om oppvekst,religion, miljø, kultur og andre uvesentlige ting.

Men når du sier det, så er det selvsagt helt logisk at min surmelkshvite hud gjør meg uklanderlig, mens min sønns mørke hud gjør ham til en potensiell overgriper.

Drit i verdier! La oss dømme etter pigment!

Gjest Thekla84
Skrevet

Brødhuer har alltid latt seg tiltrekke av kriminelle lømler.

Og de innvandrerguttene som henger på diverse kjøpesentre er nettopp kriminelle lømler, og jentene som henger der sammen med dem er nettopp brødhuer.

Jeg har aldri forstått det jeg heller, men mange jenter trives med gutter som ikke sier nei til en skikkelig knivkamp.

Så enkelt er det.

Må bare få sagt at jeg er helt enig med deg ;) De som opptar kjøpesentrene er faktisk innvandrergutter! Jeg syns det er ubehagelig å gå på slike sentre, da slike gutter/menn forfølger oss jenter til enhver tid hvis vi skal ut å shoppe!! Vi må liksom se drittsure og sinte ut for at vi kanskje skal ha et håp om at de slutter med det!

petter smart
Skrevet

Men er det ikke tenåringer vi snakker om her?

De tenker vel uansett ikke på å gifte seg? Det ligger vel ganske langt fram i tid?

Det var ihvertfall ikke noe jeg hadde i tankene på den alderen.

Jeg traff gutter og hadde sex med gutter uten å tenke på hvorvidt de ville kunne bli gode ektemenn for meg seinere. Var det nedverdigende mot dem?

Les innlegget hennes en gang til.

Det er her snakk om gutter som kun ønsker å ha sex med disse jentene. De er ikke gode nok for koner. Det er ikke snakk om at de ikke tenker ekteskap, det er jo nettopp det de gjør.

Skrevet

Merkelig at du ikke skjønner problemet en gang.

Uansett innvandrere eller ikke så burde dette være et problem de fleste ser.

Hadde du likt at din datter var med disse gjengene? eller andre gutter for den sakens skyld med det kvinneynet disse har?

Skrevet

Hadde du likt at din datter var med disse gjengene? eller andre gutter for den sakens skyld med det kvinneynet disse har?

Jeg synes ikke det å henge på et kjøpesenter er det mest fornuftige man kan gjøre.

Jeg ville kanskje også advart datteren min (hvis jeg hadde hatt en datter) mot et forhold til en med en annen kulturell og religiøs bakgrunn enn henne selv. Men hun bestemmer tross alt selv hvem hun vil være sammen med. Sjansen for at de ville vært sammen resten av livet er også minimal, det er sjelden man gifter seg og får barn med en man flørtet med som tenåring uansett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tviler på at disse har noe annerledes kvinnesyn enn andre 17 år gamle lømler.

Det er ikke muslimer vi snakker om her, men hardbarka dopdealere og gjengtullinger.

Jentene sier selv at de er med dem fordi de blir behandlet jævla bra, i motsetning til hva de blir av norske gutter. Lømlene står opp for dem og grisebanker folk som ser på damene deres, de har penger til å gi dem ting, osv. Damene får en syk form for respekt, og sånn har det vel alltid vært.

Mange jenter tiltrekkes av tøffinger, og de gutta som henger rundt om på kjøpesentrene er gjengwannabes. Ikke troende muslimer med Bin Ladens kvinnesyn.

Skrevet

Jeg synes ikke det å henge på et kjøpesenter er det mest fornuftige man kan gjøre.

Jeg ville kanskje også advart datteren min (hvis jeg hadde hatt en datter) mot et forhold til en med en annen kulturell og religiøs bakgrunn enn henne selv. Men hun bestemmer tross alt selv hvem hun vil være sammen med. Sjansen for at de ville vært sammen resten av livet er også minimal, det er sjelden man gifter seg og får barn med en man flørtet med som tenåring uansett.

Ut fra dette svaret ditt så skjønner jeg ikke hvorfor du sier at dette ikke burde være et problem.

Dette har ikke noe med giftemål eller ikke å gjøre, men hvilket kvinnesyn de har.

Hadde jeg hatt en datter så hadde jeg vært sterkt bekymret hvis hun hadde omgitt seg med gutter som kun var ute etter å få tømt seg, men ellers driter i henne.

Det burde bekymre deg fleste foreldre.

Skrevet

Tviler på at disse har noe annerledes kvinnesyn enn andre 17 år gamle lømler.

Det er ikke muslimer vi snakker om her, men hardbarka dopdealere og gjengtullinger.

Jentene sier selv at de er med dem fordi de blir behandlet jævla bra, i motsetning til hva de blir av norske gutter. Lømlene står opp for dem og grisebanker folk som ser på damene deres, de har penger til å gi dem ting, osv. Damene får en syk form for respekt, og sånn har det vel alltid vært.

Mange jenter tiltrekkes av tøffinger, og de gutta som henger rundt om på kjøpesentrene er gjengwannabes. Ikke troende muslimer med Bin Ladens kvinnesyn.

Enig med deg bortsett fra at du ikke tror at disse er muslimer og ikke har et dårlig kvinnesyn.

Skrevet

Ut fra dette svaret ditt så skjønner jeg ikke hvorfor du sier at dette ikke burde være et problem.

Dette har ikke noe med giftemål eller ikke å gjøre, men hvilket kvinnesyn de har.

Hadde jeg hatt en datter så hadde jeg vært sterkt bekymret hvis hun hadde omgitt seg med gutter som kun var ute etter å få tømt seg, men ellers driter i henne.

Det burde bekymre deg fleste foreldre.

Tror du ikke at også en del 17 år gamle "norske" gutter som ikke henger på kjøpesenteret også tenker slik om jenter?

Noen gutter (og noen jenter) er faktisk bare interessert i sex. Det vil man sannsynligvis lære etterhvert uansett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med deg bortsett fra at du ikke tror at disse er muslimer og ikke har et dårlig kvinnesyn.

Du tror disse er troende muslimer? Gjengfolk og kriminelle? De drikker og doper seg og gjør absolutt alt galt?

Nei, jeg tror ikke disse er troende muslimer. Ikke noe mer enn de kriminelle nordmennene som henger rundt på sentrene sammen med dem, og jeg tror ikke de har noe styggere kvinnesyn enn deres norske kompiser som står der og er tøffe sammen med dem.

Skrevet

Tror du ikke at også en del 17 år gamle "norske" gutter som ikke henger på kjøpesenteret også tenker slik om jenter?

Noen gutter (og noen jenter) er faktisk bare interessert i sex. Det vil man sannsynligvis lære etterhvert uansett.

Joda, men det skrev jeg i mitt første innlegg til deg. Gutter med en slik innstilling, uansett hudfarge, innvandrere eller ikke, bør bekymre de fleste foreldre.

Når du i tillegg vet at de står for en annen kultur enn hva vi er vant til, så gjør ikke akkurat det saken bedre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jupp. Det gjelder nok de fleste hormonbomber.

Forskjellen er dog at de fleste syttenåringer ikke kan velge og vrake i jenter. Det kan disse tøffingene. Hadde en vanlig hormonbombe kunne velge og vrake hadde han nok tatt for seg han også.

Problemet her er jentene. Ikke guttene. De er bare det de er. Ingen tvinger jentene til å henge med disse gutta. Men det er vel spennende for unge og blåøyde jenter med litt action i hverdagen, og det får de med disse gutta.

Men sånn har vel mange jenter alltid vært. Det er de tøffeste gutta de vil ha.

At de tøffeste gutta i dag veldig ofte er innvandrere, er ikke noe større problem enn om de hadde vært nordmenn.

Gjest Eizoze
Skrevet

Poenget her var vel ikke nødvendigvis at de "henger på kjøpesentre"... Det er heller ikke slik SDD hevder, at dette dreier seg om "hardbarka dopdealere og gang-bangers". Dette kan være helt vanlig innvandrergutter, for alt jeg vet er ikke sex nødvendigvis en motivasjon heller.

Men det er definitivt påfallende: Grupper med innvandrergutter ispedt en og annen bimbo-looking nordisk-utseende jente.

Hva tiltrekker jentene? Jeg tipper på at de får oppmerksomhet på en annen og mer direkte måte enn hva de er vant med.

Er det et problem? Vanskelig å si med sikkerhet. Men det representerer definitivt en dreining i samfunnet.

Skrevet

Poenget her var vel ikke nødvendigvis at de "henger på kjøpesentre"... Det er heller ikke slik SDD hevder, at dette dreier seg om "hardbarka dopdealere og gang-bangers". Dette kan være helt vanlig innvandrergutter, for alt jeg vet er ikke sex nødvendigvis en motivasjon heller.

Men det er definitivt påfallende: Grupper med innvandrergutter ispedt en og annen bimbo-looking nordisk-utseende jente.

Hva tiltrekker jentene? Jeg tipper på at de får oppmerksomhet på en annen og mer direkte måte enn hva de er vant med.

Er det et problem? Vanskelig å si med sikkerhet. Men det representerer definitivt en dreining i samfunnet.

Hvis det ikke er kriminelle eller dop-dealere det er snakk om, og de har et "normalt" kvinnesyn, hva er da problemet?

At blonde damer tiltrekkes av mørke gutter? Er det et problem?

Jeg vet ikke hva de tiltrekkes av, de liker sikkert det som er "annerledes" og "eksotisk".

Skrevet

Du tror disse er troende muslimer? Gjengfolk og kriminelle? De drikker og doper seg og gjør absolutt alt galt?

Nei, jeg tror ikke disse er troende muslimer. Ikke noe mer enn de kriminelle nordmennene som henger rundt på sentrene sammen med dem, og jeg tror ikke de har noe styggere kvinnesyn enn deres norske kompiser som står der og er tøffe sammen med dem.

Troende og troende det skal være usagt, men ser ikke bortsett fra at de er muslimer heller. Det er mange troende muslimer som utfører faenskap, så hvorfor skulle ikke disse være muslimer?

Men om de er muslimer eller ikke er ikke det viktigste her.

At foreldre til jenter som vandrer sammen med disse guttene med en slik innstilling, uansett hudfarge, innvandrere eller ikke, bør bekymre de fleste foreldre.

Skrevet

Joda, men det skrev jeg i mitt første innlegg til deg. Gutter med en slik innstilling, uansett hudfarge, innvandrere eller ikke, bør bekymre de fleste foreldre.

Når du i tillegg vet at de står for en annen kultur enn hva vi er vant til, så gjør ikke akkurat det saken bedre.

Tja, jeg har aldri skjønt hvorfor folk er så redde for at datteren skal råke ut for en som "bare er interessert i sex". Herregud, er det så krise om man har sex for sexens skyld, uten at det er noen følelser involvert?

Og uansett om hun skulle være forelsket i ham, men han ikke er forelsket i henne, og bare er ute etter sexen, så kan det selvsagt hende hun blir såret. Men herregud, kjærlighetssorg går fort over i den alderen, og ingen alvorlig skade er skjedd.

Nei, ingen dør av å pule, eller av sex uten kjærlighet, så jeg forstår ikke hvorfor folk er så bekymret for døtrene sine. La dem nå gjøre sine egne erfaringer. Vel, kanskje jeg vil forstå det hvis jeg får en datter selv en gang, hvem vet?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Troende og troende det skal være usagt, men ser ikke bortsett fra at de er muslimer heller. Det er mange troende muslimer som utfører faenskap, så hvorfor skulle ikke disse være muslimer?

Men om de er muslimer eller ikke er ikke det viktigste her.

At foreldre til jenter som vandrer sammen med disse guttene med en slik innstilling, uansett hudfarge, innvandrere eller ikke, bør bekymre de fleste foreldre.

Sammen med sine intetanende foreldre framstår sikkert mange av gutta som muslimer. Men en muslim drikker ikke alkohol, doper seg og dytter i seg pølser på seven eleven. Det gjør disse gutta.

Ja, det er klart foreldre bør bekymre seg når jenta deres henger sammen med dette framtidige B-gjengpakket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...