Gå til innhold

Unge jenter og innvandrere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jupp. Det gjelder nok de fleste hormonbomber.

Forskjellen er dog at de fleste syttenåringer ikke kan velge og vrake i jenter. Det kan disse tøffingene. Hadde en vanlig hormonbombe kunne velge og vrake hadde han nok tatt for seg han også.

Problemet her er jentene. Ikke guttene. De er bare det de er. Ingen tvinger jentene til å henge med disse gutta. Men det er vel spennende for unge og blåøyde jenter med litt action i hverdagen, og det får de med disse gutta.

Men sånn har vel mange jenter alltid vært. Det er de tøffeste gutta de vil ha.

At de tøffeste gutta i dag veldig ofte er innvandrere, er ikke noe større problem enn om de hadde vært nordmenn.

Ja, noen jenter er tiltrukket av de "slemme" guttene. Slik har det alltid vært, og kommer alltid til å være.

Og disse jentene har ofte en høy bimbo-faktor, med bleket hår, brunfarge fra sprayflaske og mye sminke.

Jeg kjenner typen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

14

• mrxx

11

• Ugga Bugga

11

• ShitDiddelyDo

10

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Poenget her var vel ikke nødvendigvis at de "henger på kjøpesentre"... Det er heller ikke slik SDD hevder, at dette dreier seg om "hardbarka dopdealere og gang-bangers". Dette kan være helt vanlig innvandrergutter, for alt jeg vet er ikke sex nødvendigvis en motivasjon heller.

Men det er definitivt påfallende: Grupper med innvandrergutter ispedt en og annen bimbo-looking nordisk-utseende jente.

Hva tiltrekker jentene? Jeg tipper på at de får oppmerksomhet på en annen og mer direkte måte enn hva de er vant med.

Er det et problem? Vanskelig å si med sikkerhet. Men det representerer definitivt en dreining i samfunnet.

Med mindre du mener at "helt vanlige innvandrergutter" er kriminelle, så er det svært få "helt vanlige innvandrergutter" som bruker store deler av dagen til å henge på Oslo S, Oslo City og andre hengesteder i byen.

Hva tilfellet i mindre urbane steder av landet er, vet jeg dog ikke, men i Oslo-området er det i hvert fall sånn det er.

Skrevet

Tja, jeg har aldri skjønt hvorfor folk er så redde for at datteren skal råke ut for en som "bare er interessert i sex". Herregud, er det så krise om man har sex for sexens skyld, uten at det er noen følelser involvert?

Og uansett om hun skulle være forelsket i ham, men han ikke er forelsket i henne, og bare er ute etter sexen, så kan det selvsagt hende hun blir såret. Men herregud, kjærlighetssorg går fort over i den alderen, og ingen alvorlig skade er skjedd.

Nei, ingen dør av å pule, eller av sex uten kjærlighet, så jeg forstår ikke hvorfor folk er så bekymret for døtrene sine. La dem nå gjøre sine egne erfaringer. Vel, kanskje jeg vil forstå det hvis jeg får en datter selv en gang, hvem vet?

Tvilsomt om du har barn i det hele tatt:-)

Sex for sexens skyld er jeg heller ikke så opptatt av.

Jeg tror ikke du hadde lagt deg ned for en som så på deg som en dritt. Du hadde sikkert lagt deg ned for en som kun ville ha sex. Du ser forskjellen?

Skrevet

Sammen med sine intetanende foreldre framstår sikkert mange av gutta som muslimer. Men en muslim drikker ikke alkohol, doper seg og dytter i seg pølser på seven eleven. Det gjør disse gutta.

Ja, det er klart foreldre bør bekymre seg når jenta deres henger sammen med dette framtidige B-gjengpakket.

Når troende muslimer er troende til å kjøre et par fly inn i en skyskraper eller sprenge andre i fillebiter, så er jeg ikke så sikker på at de ikke kan ta seg en øl eller to heller.

Uten sammenligning forøvrig.

Husk at B-gjengen var villig til å stille opp og lage faenskap når det gjaldt Muhammed tegningene.

Men generelt handler nok dette mer om kultur enn om de er muslimer eller ikke.

Gjest Eizoze
Skrevet

Med mindre du mener at "helt vanlige innvandrergutter" er kriminelle, så er det svært få "helt vanlige innvandrergutter" som bruker store deler av dagen til å henge på Oslo S, Oslo City og andre hengesteder i byen.

Hva tilfellet i mindre urbane steder av landet er, vet jeg dog ikke, men i Oslo-området er det i hvert fall sånn det er.

Du tar feil. Dette er ganske normale innvandrergutter, og et fenomen du finner ikke bare rundt kjøpesentre, men også ellers.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når troende muslimer er troende til å kjøre et par fly inn i en skyskraper eller sprenge andre i fillebiter, så er jeg ikke så sikker på at de ikke kan ta seg en øl eller to heller.

Uten sammenligning forøvrig.

Husk at B-gjengen var villig til å stille opp og lage faenskap når det gjaldt Muhammed tegningene.

Men generelt handler nok dette mer om kultur enn om de er muslimer eller ikke.

"Men generelt handler nok dette mer om kultur enn om de er muslimer eller ikke."

Da handler det i så fall om norsk kultur, all den tid det er norske jenter som tiltrekkes av lømlene, og alltid har gjort det.

Gjest Eizoze
Skrevet

Hvis det ikke er kriminelle eller dop-dealere det er snakk om, og de har et "normalt" kvinnesyn, hva er da problemet?

At blonde damer tiltrekkes av mørke gutter? Er det et problem?

Jeg vet ikke hva de tiltrekkes av, de liker sikkert det som er "annerledes" og "eksotisk".

Jeg bare lurer - har du observert dette fenomenet, eller har du ikke lagt spesielt merke til det?

Som jeg sa er det vanskelig å si hva effekten blir på sikt. Den umiddelbare konsekvensen er at det å være frekk og direkte belønnes, mens verdier som respektfullhet og høflighet nedprioriteres.

En positiv konsekvens kan være økt toleranse, men det virker litt skummelt at innvandrerjenter ikke er en del av dette.

Skrevet

"Men generelt handler nok dette mer om kultur enn om de er muslimer eller ikke."

Da handler det i så fall om norsk kultur, all den tid det er norske jenter som tiltrekkes av lømlene, og alltid har gjort det.

Har ikke sagt noe annet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har ikke sagt noe annet.

Jeg vet i hvert fall hvordan vi kan løse problemet:

Flere fedre som Al Bundy. Mannfolk som vet å åpne dører med døtrenes uønskede kjærester, samtidig som de fysisk er i stand til å kaste dem flere meter nedover trappa med hodet først.

Gjest Sinister Girl
Skrevet

Du tror disse er troende muslimer? Gjengfolk og kriminelle? De drikker og doper seg og gjør absolutt alt galt?

Nei, jeg tror ikke disse er troende muslimer. Ikke noe mer enn de kriminelle nordmennene som henger rundt på sentrene sammen med dem, og jeg tror ikke de har noe styggere kvinnesyn enn deres norske kompiser som står der og er tøffe sammen med dem.

Mange innvandrer gutter er gjerne muslimer, men foreldrene har andre regler for hva sønnende deres gjør, enn hva døtrene.

Det er døtrene som skal oppføre seg som dydige HELE tiden, gjennom HELE oppveksten. Det er de som skal giftes vekk og må være uplettet.

Det muslismke samfunn er gjennomsyret av at det mennene som styrer alt og alle. Dermed er ikke de under lupen på samme måte som jentene er.

Det er MANGE, ja MANGE, muslimske ungdomsgutter som oppfører seg AKKURAT slik de vil frem til de skal gifte seg. Alkohol, sex med norske jenter, you name it.

Da derimot, da skal de ha ei jente som er jomfru, kler seg godt inn, oppfører seg dydig på alle måter og er ei god hustru som sitter hjemme hele dagen og venter på han.

Og det er nettopp da de blir VELDIG muslimske og troende. For da er det jo stopp på alt det "gøye og forbudte". Da må de ta seg sammen og vise at de er troende og dermed har sin rett til å herske over sin fru.

Nåde den kone som ser skjevt på de da, denge og slå når det ikke passer mennene noe. Hvorfor? Jo for de mennene er fromme og troende og kan da henvise til sin tro når de passer dem.

Også kan de se ned på disse norske horene, som de engang drev på med, for de ikke har tilgang til dem lenger.

Tro meg.... hos MANGE innvandrer gutter med muslimsk bakgrunn er det nettopp slik.

Når det er sagt, så er ikke dette ALLE muslimer, ALLE innvandrergutter, eller muslimer generelt.

Men det er en god slump av dem.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mange innvandrer gutter er gjerne muslimer, men foreldrene har andre regler for hva sønnende deres gjør, enn hva døtrene.

Det er døtrene som skal oppføre seg som dydige HELE tiden, gjennom HELE oppveksten. Det er de som skal giftes vekk og må være uplettet.

Det muslismke samfunn er gjennomsyret av at det mennene som styrer alt og alle. Dermed er ikke de under lupen på samme måte som jentene er.

Det er MANGE, ja MANGE, muslimske ungdomsgutter som oppfører seg AKKURAT slik de vil frem til de skal gifte seg. Alkohol, sex med norske jenter, you name it.

Da derimot, da skal de ha ei jente som er jomfru, kler seg godt inn, oppfører seg dydig på alle måter og er ei god hustru som sitter hjemme hele dagen og venter på han.

Og det er nettopp da de blir VELDIG muslimske og troende. For da er det jo stopp på alt det "gøye og forbudte". Da må de ta seg sammen og vise at de er troende og dermed har sin rett til å herske over sin fru.

Nåde den kone som ser skjevt på de da, denge og slå når det ikke passer mennene noe. Hvorfor? Jo for de mennene er fromme og troende og kan da henvise til sin tro når de passer dem.

Også kan de se ned på disse norske horene, som de engang drev på med, for de ikke har tilgang til dem lenger.

Tro meg.... hos MANGE innvandrer gutter med muslimsk bakgrunn er det nettopp slik.

Når det er sagt, så er ikke dette ALLE muslimer, ALLE innvandrergutter, eller muslimer generelt.

Men det er en god slump av dem.

Det er forskjell på å ha muslimsk bakgrunn og det å være troende muslim.

Jeg har bodd blant muslimer og folk fra det som er av kulturer i hele mitt liv, og jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i det du her skriver.

Gutter med muslimsk opphav gifter seg også med norske jenter. Mange gutter med muslimsk opphav praktiserer sin religion like lite som en vanlig kristen praktiserer kristendommen.

Selvfølgelig kommer mange av gutta som henger på kjøpesentre fra muslimske familier. Du finner vel knapt en pakistansk familie i Norge som ikke i utgangspunktet er muslimsk.

Men svært mange andre- og tredjegenerasjonsinnvandrere er i ferd med å bli mer og mer som oss nordmenn, og de praktiserer ikke Islam på samme måte som deres foreldre og besteforeldre.

Min erfaring med unge innvandrere som praktiserer Islam som deres foreldre, er at de holder seg langt unna alt som er gøy også i ungdomstiden. Her er det ikke kvinner, øl og dop. Så langt derifra.

Skrevet

Jeg bare lurer - har du observert dette fenomenet, eller har du ikke lagt spesielt merke til det?

Som jeg sa er det vanskelig å si hva effekten blir på sikt. Den umiddelbare konsekvensen er at det å være frekk og direkte belønnes, mens verdier som respektfullhet og høflighet nedprioriteres.

En positiv konsekvens kan være økt toleranse, men det virker litt skummelt at innvandrerjenter ikke er en del av dette.

Jeg har nok sett blonde jenter sammen med innvandrergutter, ja.

Allikevel tror jeg ikke det er noe utbredt fenomen, og ingen grunn til bekymring.

At jenter faller for "slemme" gutter er ikke noe nytt.

Skrevet

Tvilsomt om du har barn i det hele tatt:-)

Sex for sexens skyld er jeg heller ikke så opptatt av.

Jeg tror ikke du hadde lagt deg ned for en som så på deg som en dritt. Du hadde sikkert lagt deg ned for en som kun ville ha sex. Du ser forskjellen?

Nei, jeg har ikke barn.

Nei, jeg ville neppe ønske å ha sex med en som så på meg som dritt. Men jeg tror ikke nødvendigvis alle "mørke" gutter ser på alle blonde jenter som dritt.

Gjest albertt
Skrevet

Nei, jeg har ikke barn.

Nei, jeg ville neppe ønske å ha sex med en som så på meg som dritt. Men jeg tror ikke nødvendigvis alle "mørke" gutter ser på alle blonde jenter som dritt.

Jeg har alltid elsket blondiner.

Skrevet

Nei, jeg har ikke barn.

De aller fleste av muslimene i alle fall.

Det er derfor de ikke vil gifte seg med dem, bare bruke dem til de skal gifte seg.

Skrevet

De aller fleste av muslimene i alle fall.

Det er derfor de ikke vil gifte seg med dem, bare bruke dem til de skal gifte seg.

Men det samme gjelder gjerne også andre veien. "Norske" jenter vil ikke gifte seg med muslimske gutter, de flørter bare med dem på kjøpesentre når de er i tenåra, og de er spennende nok der og da, men ikke noe å samle på i lengden.

Gjest vioola
Skrevet

Du tror disse er troende muslimer? Gjengfolk og kriminelle? De drikker og doper seg og gjør absolutt alt galt?

Nei, jeg tror ikke disse er troende muslimer. Ikke noe mer enn de kriminelle nordmennene som henger rundt på sentrene sammen med dem, og jeg tror ikke de har noe styggere kvinnesyn enn deres norske kompiser som står der og er tøffe sammen med dem.

er fullt mulig å være hyklersk.altså at man både kan drikke alkohol og samtidig mene at jenter som har sex før ekteskapet er horer som man aldri i verden kan presentere for familien sin

Skrevet

Men det samme gjelder gjerne også andre veien. "Norske" jenter vil ikke gifte seg med muslimske gutter, de flørter bare med dem på kjøpesentre når de er i tenåra, og de er spennende nok der og da, men ikke noe å samle på i lengden.

De er like stupide de også og det burde bekymre, det er det som er poenget.

Skrevet

De er like stupide de også og det burde bekymre, det er det som er poenget.

Det bekymrer meg ikke så veldig at ungdom har kjærester eller seksualpartnere uten å tenke ekteskap.

Skrevet

Det bekymrer meg ikke så veldig at ungdom har kjærester eller seksualpartnere uten å tenke ekteskap.

Hmm, der er vi enige, men det er ikke akkurat det som bør bekymre rundt dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...