Gjest De drevne Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jøss, visste ikke at moral har med hudfarge å gjøre? Dumme meg som trodde det handlet om oppvekst,religion, miljø, kultur og andre uvesentlige ting. Men når du sier det, så er det selvsagt helt logisk at min surmelkshvite hud gjør meg uklanderlig, mens min sønns mørke hud gjør ham til en potensiell overgriper. Drit i verdier! La oss dømme etter pigment! Moral har ingenting med hudfarge å gjøre, det vet vi alle. Jeg kjenner flere koselige og skikkelige mennesker med mørkere hud. De utlendingene, asylsøkerne osv som er kriminelle i Norge, de var også kriminelle før de kom hit. Og de vil være like kriminelle samme hvor de bor. De har tilfeldigvis mørk hudfarge mange av de. Ettersom de er kriminelle, kan de knepene og vet hvordan de glatt kan lure seg inn i Norge uten at norske myndigheter oppdager deres kriminelle fortid. Og Norge har som kjent hatt en liberal asylpolitikk inntil nå. På verdensbasis tror jeg kriminalstatistikken er helt uavhengig av hudfargen. Det finnes heldigvis mange flotte mennesker blandt innvandrerne her i Norge også, og det er synd at noen skal ødelegge for mange andre skikkelige mennesker. Håper dette var oppklarende! Og ja, jeg hater rasisme jeg også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.