Gjest Ekkkkelt Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Æsj, æsj og trippelæsj! I natt drømte jeg at jeg tok piercing i livmortappen *spy*, og hadde et langt dinglende smykke hengende ned mellom bena. Noen drømmetydere her som kan forklare meg hva dette betyr? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Det er soleklart at din underbevissthet forsøker å fortelle deg at du har lyst på intimpiercing, men at du ikke skal la hvem som helst pierce deg. Da kan det fort gå gæli. 0 Siter
Gjest Ekkkkelt Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Ja men i livmortappen da? vet du hvor det er? 0 Siter
Gjest Ekkkkelt Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Det er soleklart at din underbevissthet forsøker å fortelle deg at du har lyst på intimpiercing, men at du ikke skal la hvem som helst pierce deg. Da kan det fort gå gæli. Den kommentaren over var til deg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Ja men i livmortappen da? vet du hvor det er? Men det er det jeg skriver: Drømmen advarer deg mot å la hvem som helst pierce deg. Da kan hva som helst skje. 0 Siter
Gjest Ekkkkelt Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Men det er det jeg skriver: Drømmen advarer deg mot å la hvem som helst pierce deg. Da kan hva som helst skje. Aha! Men trokke jeg satser på den piercingen nei. Takk for tipset anyway! :-) 0 Siter
Gjest njaa Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Du kommer nok ikke til å pierce deg nedentil, så drømmen må bety noe annet. Du kan f.eks. angre på å ha hatt sex med en vemmelig fyr eller er redd for å havne i seng med en vemmelig fyr eller har glemt gynekologtimen din. Et annet alternativ er at er redd for å bli skadet eller stygg nedentil, enten ved imtimfrisering, kjønnsykdom eller overgrep. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Har du hatt gynekologisk undersøkelse i det siste, skal du ha, eller burde du ha? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.