Gå til innhold

For en motbydelig drøm jeg hadde i natt

Anbefalte innlegg

Gjest Ekkkkelt
Skrevet

Æsj, æsj og trippelæsj!

I natt drømte jeg at jeg tok piercing i livmortappen *spy*, og hadde et langt dinglende smykke hengende ned mellom bena.

Noen drømmetydere her som kan forklare meg hva dette betyr? ;)

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er soleklart at din underbevissthet forsøker å fortelle deg at du har lyst på intimpiercing, men at du ikke skal la hvem som helst pierce deg. Da kan det fort gå gæli.

Gjest Ekkkkelt
Skrevet

Ja men i livmortappen da? vet du hvor det er?

Gjest Ekkkkelt
Skrevet

Det er soleklart at din underbevissthet forsøker å fortelle deg at du har lyst på intimpiercing, men at du ikke skal la hvem som helst pierce deg. Da kan det fort gå gæli.

Den kommentaren over var til deg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja men i livmortappen da? vet du hvor det er?

Men det er det jeg skriver: Drømmen advarer deg mot å la hvem som helst pierce deg. Da kan hva som helst skje.

Gjest Ekkkkelt
Skrevet

Men det er det jeg skriver: Drømmen advarer deg mot å la hvem som helst pierce deg. Da kan hva som helst skje.

Aha!

Men trokke jeg satser på den piercingen nei.

Takk for tipset anyway! :-)

Skrevet

Du kommer nok ikke til å pierce deg nedentil, så drømmen må bety noe annet. Du

kan f.eks. angre på å ha hatt sex med en vemmelig fyr eller er redd for å havne i seng med en vemmelig fyr eller har glemt gynekologtimen din. Et annet alternativ er at er redd for å bli skadet eller stygg nedentil, enten ved imtimfrisering, kjønnsykdom eller overgrep.

bugge -jenta
Skrevet

Har du hatt gynekologisk undersøkelse i det siste, skal du ha, eller burde du ha?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...