Gå til innhold

Dol har blitt så kjedelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at alle de kjente kranglefantene forsvant?

Jeg savner også tulleinnlegg som spriter opp forumet, men ingen tør lenger...kjedelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller du?

Jeg har vært for lenge borte herfra og er dessuten alt for kjedelig.

Skrevet

Jeg har vært for lenge borte herfra og er dessuten alt for kjedelig.

Samme her, jeg er så tørr og kjedelig at jeg smuldrer snart bort om ingen spriter opp stemninga her.

Kansje på tide å skifte beite?

amerikafareren
Skrevet

Samme her, jeg er så tørr og kjedelig at jeg smuldrer snart bort om ingen spriter opp stemninga her.

Hva mener du trenges til å sprite opp stemninga?

Skrevet

Er du sikker på at det er DOL som har forandret seg og ikke du som er blitt lei?

amerikafareren
Skrevet

Er du sikker på at det er DOL som har forandret seg og ikke du som er blitt lei?

Kanskje begge deler;)

Skrevet

Kanskje begge deler;)

Det kan fort bli sånn når alt av temaer er oppbrukt.

Skrevet

Kanskje begge deler;)

Ja, sikkert litt begge deler ja! :)

Blir litt dritta lei det samme etterhvert.

Skrevet

Hehe... det sier alle med jevne mellomrom - det har de gjort i ti år :)

Skrevet

Tro meg, jeg har prøvd å sprite opp tilværelsen litt. Fikk høre at jeg var såååååå barnslig!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tro meg, jeg har prøvd å sprite opp tilværelsen litt. Fikk høre at jeg var såååååå barnslig!

Ja, det er ikke så lett. (jeg syns du var morsom, selv om jeg gjettet på gal person.)

Stadig er det personer her som klager om tråder sklir ut også.

Nå har de vel fått det som de vil, bare saklige tråder. Og det er kjedelig, enig i det :(

Selv har jeg fått så ørene flagrer fordi jeg våget å utnevne meg selv til bondpike og nonne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...