Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ta en strøken skje med kaffe (den skjeen som fulgte med presskannen).

Skrevet

Jeg pleier å ta en strøken skje med kaffe (den skjeen som fulgte med presskannen).

Tusen takk! Det var snilt av deg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg pleier å ta 3 strøkne til en stor kopp.

Skrevet

Jeg pleier å ta 3 strøkne til en stor kopp.

Tusen takk, SDD. Noen filmtips for en ensom sjel i påska? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tusen takk, SDD. Noen filmtips for en ensom sjel i påska? ;)

Alltid filmtips!

Fikk King Kong med en pizza fra Dolly Dimples i kveld. Den vil du sikkert like. Så hvis du har lyst på pizza bør du bestille fra Dolly Dimples.

Ellers er jo Brokeback Mountain veldig god, men den får du ikke i Norge ennå.

Du må forresten huske på en ting når du lager kaffen. Hvis du skal ha 1 kopp kaffe holder det ikke å helle 1 kopp vann opp i presskana. Kaffen suger til seg en del vann, så du må bruke litt under 1.5 kopp vann for å få 1 kopp kaffe.

Dessuten: Stikk på kaffebrenneriet og kjøp Royal Malabar. Den er fiiiin. :)

Fikk presskane til bursdagen min i fjor, og det må være en av de mest praktiske gavene jeg noensinne har fått. Det er så utrolig mye bra kaffe å velge i.

Ulempen er at vanlig nå smakker søppel. Man blir bortskjemt. :)

Skrevet

Alltid filmtips!

Fikk King Kong med en pizza fra Dolly Dimples i kveld. Den vil du sikkert like. Så hvis du har lyst på pizza bør du bestille fra Dolly Dimples.

Du må forresten huske på en ting når du lager kaffen. Hvis du skal ha 1 kopp kaffe holder det ikke å helle 1 kopp vann opp i presskana. Kaffen suger til seg en del vann, så du må bruke litt under 1.5 kopp vann for å få 1 kopp kaffe.

Fikk presskane til bursdagen min i fjor, og det må være en av de mest praktiske gavene jeg noensinne har fått. Det er så utrolig mye bra kaffe å velge i.

Tusen takk:) Da blir det Dolly, King Kong og kaffe på meg. Skal bli kos altså.. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tusen takk:) Da blir det Dolly, King Kong og kaffe på meg. Skal bli kos altså.. :)

Nummer 9, Sult, er veldig god!

Skrevet

Nummer 9, Sult, er veldig god!

Ja, det var akkurat den jeg bestilte, Håper at den kommer snart;)

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Ja, det var akkurat den jeg bestilte, Håper at den kommer snart;)

Den spiste vi i går (deilig !) for deretter å se Istid 2. Den kan også anbefales - på kino!

Mrs. Wallace
Skrevet

Alltid filmtips!

Åh, Royal Malabar er jeg skikkelig hekta på! En venninne introduserte meg for den, og da var det gjort. Kjerring. ;0)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh, Royal Malabar er jeg skikkelig hekta på! En venninne introduserte meg for den, og da var det gjort. Kjerring. ;0)

Den er utrolig fin.

Jeg pleier å variere med månedens kaffe på Kaffebrenneriet. 1 stykk Malabar, og 1 stykk månedens kaffe.

Har til nå ikke blitt skuffa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...