Gå til innhold

tannlege her, holder på å dø!!!

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

Nå har jeg fått festet en skallfasett på ene tanna ved siden av fortanna for ørtene gang. Og den har igjen løsnet. Det var tannlegen min som sa d et var det rette med fassetter . Og når det ikke fungere burde jeg få pengene tilbake og få satt på en krone isteden hvis det kan funke. med avslag for den fasetten. .

Hvis man har noenlunde ok tenner anbefaler jeg sterkt imot de såkalte mote skallfasettene. Tennene blir filt ned og ødelagt og når man først får de på må man ha de der resten av livet. Altså man må bytte de ut etter 5-10 år.

Jeg har skalfasetter på begge fortenner og en tann ved siden av og de er fine og har sittet på. Men er altså en tann som ikke går.

tanna var ikke pen i utgangspunktet , men nå har tannlegen filt ned og gjort den helt grusomt liten. Så ser kjempestygt ut uten den skalfassetten. Er iferd med å begynne å grine. Ville heller hatt min litt stygge tann istedenfor å ha den lille stubben tannlegen har gjort den til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...