Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn fra fær, 3 og 5 år gamle, og nå har jeg og gubben blitt enige om å få barn nr 3!!

Jeg har hormonspiral og går til årlige sjekker hos gynekolog. Kontrollen er alltid i juni, og på kontrollen som kommer da skal jeg fjerne spiralen.

Er det noen her inne som har erfaring med hvor fort det kan gå å bli gravid etterpå? Vi har liksom aldri "prøvd" å bli gravide, begge gangene før har jeg blitt gravid med prevensjon. Er litt spent på dette, nå blir det liksom litt mer "spennende" ettersom det er planlagt. Er redd det skal ta lang tid denne gangen nå som vi gjør det med vilje, liksom...

På en måte gruer jeg meg litt også, blir litt skummelt med baby i huset igjen nå, har på en måte fått mer frihet ettersom ungene er såpass store (yngste ble 3 i desember, eldste 5 nå nyss).

Men det er dette jeg vil likevel!! Har alltid sett for meg 3 barn. Gleder meg utrolig til jeg skal fjerne spiralen, selv om det ikke skal skje før i juni.

Håper å kunne delta mer på dette forumet etterhvert, har vært innom i begge svangerskap før, ellers litt dann og vann.

Fortsetter under...

Dagen etter at jeg tok ut spiralen fikk jeg en blødning som varte i 5 dager.

5 uker etter jeg tok ut hormonspiralen testet jeg positiv.

Legen sa at fordi hormonmengden er så liten, kommer sykluset igang med en gang - og det stemte for meg.

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...