Gå til innhold

Jeg er så trøtt

Anbefalte innlegg

Gjest trøttsomeistrømpe

Jeg lurer virkelig på hvordan dette svangerskapet skal bli. Jeg er bare 7 uker på vei, men kraftløsheten og trøttheten har allerede sneket seg innpå meg. Jeg kjemper for å holde meg våken etter halv ni på kvelden og måtte i dag til og med sove en ettermiddagslur - noe jeg ellers aldri gjør. Jeg ble trøtt under forrige svangerskap også ,men mener at det var mye senere. Jern- og jernlagerverdiene mine er fine. Noen som skjønner hva jeg prater om?? Hvorfor er det slik???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226628-jeg-er-s%C3%A5-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble kjempetrøtt veldig tidlig i alle tre svangerskapene (uke 4-5).

Når jeg gikk med førstemann sov jeg på sofaen fra etter middag til mannen min vekket meg ved 20-tida. Da holdt jeg øynene så vidt oppe en time eller to før jeg sov som en stein hele natta... Det ble naturlig nok ikke like mye søvn på meg når jeg venta andre- og tredjemann, men trøtt var jeg!

Jeg var også ekstremt trøtt de første ukene. Kunne sovne når som helst. Det verste var nok over rundt uke 16, men det kom dager hvor det var der igjen ganske langt ut i svangerskapet. Sikkert ikke oppløftende å høre.

Mitt råd er å prøve å lytte til kroppens signaler og sove når du har muligheten. Det er en stor påkjenning for kroppen å være gravid. Trøsten må jo være at det går over.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...