Gå til innhold

Noe galt med mobilnettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i sofaen med samboeren min. Tidligere i dag var jeg ute en tur og sendte han en sms, og fikk et par minutter senere svar. Så gikk det noen få minutter til før jeg fikk samme meldinga på nytt, og så enda en gang til før jeg kom hjem.

Da sier han "hvorfor sendte du meg meldinga 3 ganger?" så det samme hadde skjedd andre veien...

Så sitter vi her da. Mobilene ligger pent ved siden av hverandre på stuebordet, og ca 10 ganger i ettermiddag har de plinget på likt og vi får på nytt samme sms fra hverandre som vi utvekslet tidligere i dag...

Hva skjera?

Videoannonse
Annonse
Gjest hallow ;o/
Skrevet

Samme her så nå har vi skrudd av. Vi antar det er alle påsketuristene i fjellet som ødelegger for oss som har urban påske ;o) De bare må bruke telefonen for å ha kontakt med sivilisasjonen....

sprelline1365380900
Skrevet

Samme her så nå har vi skrudd av. Vi antar det er alle påsketuristene i fjellet som ødelegger for oss som har urban påske ;o) De bare må bruke telefonen for å ha kontakt med sivilisasjonen....

Samme skjedde med ei venninne av meg, Jeg trodde hun drev og kødda med meg.

Er dere i Telenor, Tele 2 eller..hun er i Tele 2..

Merkelig

Skrevet

Samme skjedde med ei venninne av meg, Jeg trodde hun drev og kødda med meg.

Er dere i Telenor, Tele 2 eller..hun er i Tele 2..

Merkelig

Tele2 ja...

Har sendt melding til noen andre i kveld også, håper ikke det samme skjer med de da.

Skrevet

Samme skjedde her. Jeg har fått samme melding 15 ganger!

Skrevet

Samme skjedde her. Jeg har fått samme melding 15 ganger!

Jaja. Håper det går over.

Skrevet

*Gu så glad jeg ble nå, trodde jeg hadde fått virus på mobilen min.

Tralalalalalalala.

Jeg har Tele2 og har sendt samme melding ørten ganger til en venninne i dag.

Skrevet

Da skjønner jeg hvorfor søster'n har sendt meg tre likelydende meldinger i kveld...

Skrevet

Samma her . meldingen min dukket opp 7 ganger , enda jeg vitterligen sendte den en gang . Tele 2 her . TV 2 er og helt vill i kveld . ser ikke hele bildet , men det n ser er kjempestort .

Skrevet

Jeg har tele2 og det skjedde det samme her også, mannen min påstår at han minst har fått den samme meldinga minst 15(!) ganger! Så jeg ringte tele2 og det er visstnok et problem i hele Norge og de jobber på spreng for å løse det i løpet av natten. Vi slipper i det minste å betale for disse meldingene da:)

Skrevet

Tele2 ja...

Har sendt melding til noen andre i kveld også, håper ikke det samme skjer med de da.

Vi satt en gjeng på fest i går, og samtlige festdeltakere fikk invitasjonen ørten ganger... Vi var oppe i både 10 og 15 meldinger inngående(altså samme melding), men.. Så lenge vi slipper å betale for det, så er det helt greit.. Bare ikke det blir noen vane ;o)

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Godt at du skrev dette.Trodde at det var mobilen min som var kaputt.Fikk bl.a samme vitsen 10 ganger i går.Har også Tele2,

og da er det altså der feilen ligger.kanskje det også var grunnen til at jeg hadde problemer med å få sendt meldinger i går .

God påske!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...