Gå til innhold

Overraske dama,men når?

Anbefalte innlegg

Gjest Herremannen
Skrevet

Jeg, mann, skal lage et fint ostefat med kjeks, frukt og et glass vin til min dame. Dempe lyset og legge ut masse stearinlys sammen med noen rose-blader.

Men når ska jeg gjøre dette? Jeg tenkte jeg skulle gjøre det i morgen når hun kommer hjem fra jobb kl 20. problemet er at hun må på jobb kl 23 igjen. Blir dette stress? Ska jeg vente til en annen dag?

Greia er det at jeg har gått rundt noen dager å planlagt å gleda meg veldig å gjøre dette til fredagen..... så har kjøpt inn ALT jeg trenger! unntaken roser, hehe!

Gor for it ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes helt klart du skal vente til en dag hun har fri resten av kvelden ;o)

Skrevet

Hørtes veldig koselig ut, mtp vinen bør du kanskje ta det en annen dag, siden hun skal på jobb igjen.

Muskelberget
Skrevet

Jeg synes helt klart du skal vente til en dag hun har fri resten av kvelden ;o)

Sikker? Vi har jo ca 3 timer på oss til å spise kjeks og kose oss. Det blir ikke mer kos allikevel pga. av hun har uka si nå :)

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Sikker? Vi har jo ca 3 timer på oss til å spise kjeks og kose oss. Det blir ikke mer kos allikevel pga. av hun har uka si nå :)

Vent mann... Må aldri rushe ting, enn hvor gira man er på noe... La ideen elte og godgjøre seg litt til. Til uka er over, og tiden er der.

Gjest Herremannen
Skrevet

Jeg ville ha ventet.

hvorfor?

jeg har plangt alt.... tror ikke jeg klarer å vente!

greia er at jeg det må gjøres i hennes leilighet og jeg har imidlertid fått låne en nøkkel når jeg sa at jeg skulle lage en overraskelse til henne og trengte tilgang til leiligheten. Planen å overraske henne med "noe" var i mårra. men jeg ringte henne idag og sa at vi drøyern til en annen dag.Så NÅ vet hun ingenting... så da blir det jo en stor overraskelse allikevel!

Hvis jeg må fikse i stand en annen dag så må hun igjen få vite hvem dag det blir så det ikke kræsjer med noe annet hun evt. har planlagt...

dessuten er det vel litt hyggelig å kose oss litt i påsk også. Påskeaften skal hun ut med venninner.

Gjest Herremannen
Skrevet

Vent mann... Må aldri rushe ting, enn hvor gira man er på noe... La ideen elte og godgjøre seg litt til. Til uka er over, og tiden er der.

Jeg har allerede gått rundt å planlagt dette en ukes tid nå.......... ALT er klart.

Dagen i mårra er perfekt.

2,5 time på å kose oss med kjeks er jo en stund. Blir mange kjeks på den tida..........

Gjest M.Angelica
Skrevet

hvorfor?

jeg har plangt alt.... tror ikke jeg klarer å vente!

greia er at jeg det må gjøres i hennes leilighet og jeg har imidlertid fått låne en nøkkel når jeg sa at jeg skulle lage en overraskelse til henne og trengte tilgang til leiligheten. Planen å overraske henne med "noe" var i mårra. men jeg ringte henne idag og sa at vi drøyern til en annen dag.Så NÅ vet hun ingenting... så da blir det jo en stor overraskelse allikevel!

Hvis jeg må fikse i stand en annen dag så må hun igjen få vite hvem dag det blir så det ikke kræsjer med noe annet hun evt. har planlagt...

dessuten er det vel litt hyggelig å kose oss litt i påsk også. Påskeaften skal hun ut med venninner.

Jeg tenker bare hvordan jeg hadde tatt det..

Jeg hadde nok helt sikkert vært veldig sliten etter jobben og det eneste jeg hadde hatt i tankene var å dra på neste jobb. Hadde nok ikke klart å slappe helt av, selv om jeg hadde blitt glad for overraskelsen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har allerede gått rundt å planlagt dette en ukes tid nå.......... ALT er klart.

Dagen i mårra er perfekt.

2,5 time på å kose oss med kjeks er jo en stund. Blir mange kjeks på den tida..........

Hvorfor spør du når du allerede har bestemt deg?

bugge -jenta
Skrevet

Hvis man vil overraske noen, må fokuset ligge på den man vil overraske, ikke seg selv.

Først da blir overaskelsen og gaven i det god å få.

Eks; jeg kan kjøpe meg dødslekkert,sexy undertøy og overraske min mann med deten kveld jeg virkelig kunne tenkt meg å overaske han litt. Hvis det var kvalifiseringskamp til VM om kvelden, tror du han ville blitt glad om jeg troppet opp foran hanm i all min prakt, og hadde modellvenninna mi på slep?

Det siste var hypotetisk så det er sagt, men håper at; point taken.

Skrevet

Hvis man vil overraske noen, må fokuset ligge på den man vil overraske, ikke seg selv.

Først da blir overaskelsen og gaven i det god å få.

Eks; jeg kan kjøpe meg dødslekkert,sexy undertøy og overraske min mann med deten kveld jeg virkelig kunne tenkt meg å overaske han litt. Hvis det var kvalifiseringskamp til VM om kvelden, tror du han ville blitt glad om jeg troppet opp foran hanm i all min prakt, og hadde modellvenninna mi på slep?

Det siste var hypotetisk så det er sagt, men håper at; point taken.

Godt poeng!

Har du forresten hørt Bjørn Eidsvåg snakke om kommunikasjon mellom mann og kvinne - særlig rett før en VM-kamp?

bugge -jenta
Skrevet

Godt poeng!

Har du forresten hørt Bjørn Eidsvåg snakke om kommunikasjon mellom mann og kvinne - særlig rett før en VM-kamp?

Nei det har jeg ikke.

Skrevet

Nei det har jeg ikke.

Det blir litt for langt å gjenfortelle her - men det som fikk meg til å tenke på det nå var at han også brukte en VM-kamp som eksempel på valg av feil tidspunkt....*s*

bugge -jenta
Skrevet

Det blir litt for langt å gjenfortelle her - men det som fikk meg til å tenke på det nå var at han også brukte en VM-kamp som eksempel på valg av feil tidspunkt....*s*

Skjønner tegninga. Vet du, en gang i min ungdom skulle jeg kore for Eidsvåg på en gudstjeneste på TV. For ca.20 år siden nesten. Ble selvsagt forkjøla.

Jaja.

Gjest nøffnøff
Skrevet

så skjønn du er!!! jeg ville blitt glad uansett,men det kan jo hende hun er veldig sliten? pluss på litt massasje så er du der:) mat og avslapping....ååhh.........

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Tenkte samme tanken som M.Angelica.Hvorfor spørre når du allerede har bestemt deg.

Synest absolutt at du bør vente.Må ha god tid viss slikt skal bli avslapning og kos.

Skrevet

Hadde kjæresten min gjort noe sånt for meg og jeg måtte på jobb et par timer senere ville jeg garantert blitt stresset. Vent heller til en kveld hun har fri, så hun får tid til å nyte det. Her ligger det gjerne mer i luften enn et glass vin og ost og kjeks, er vel litt greit å få tid til det og da?

Skrevet

Hehehe, her ser jeg for meg dama med rumpa i været, du pumper på bakfra mens hun spiser ost og drikker vin, alt mens klokka tikker i bakgrunnen.

Ta det på en fridag.

Skrevet

Gjør det for all del ikke hvis hun bare har 3 timer hjemme før hun skal på jobb igjen!

Gjør det en dag hun har god tid til å nyte det du har gjort for henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...