Gå til innhold

utro

Anbefalte innlegg

Gjest hater han
Skrevet

kjæresten min har vært utro.Ikke seksuelt men følelsesmessig.Han ble forelsket i ei og hadde kontakt med henne på tlf i en stund.Jeg synes det er vere enn vist han hadde hadd sex med ei i fylla.Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror at alle kan få følelser for noen andre når man er i et forhold.

Så lenge man ikke gjør noe med det, så synes jeg ikke det er noe galt.

Hvis tlf-kontakten deres gikk på om helt "dagligdagse ting" (ikke noe seksuelt), så ser jeg ikke noe galt i det..

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Han er jo med deg! Han har ikke forlatt deg for henne.

Jeg synes du skal tilgi- og gå videre i lag med han.

Jeg snakker utfra tilsvarende erfaring. Jeg var forelsket i en annen, men forble i ekteskapet. Ingen fysisk utroskap, men ingenting jeg kunne gjort for å forhindre det faktum at jeg fant en annen meget attraktiv.

Jeg VALGTE ekteskapet jeg er i. AKkurat som han valgte deg- og ikke sin nye forelskelse!

bugge -jenta
Skrevet

I løpet av et samliv vil mange få følelser for et annet menneske. Jeg ville aldri turt å gifte meg med mannen min hvis ikke jeg trodde han kunne godta og takle det om det skjedde med meg, og vice versa. Å ha følelser for andre er ikke utroskap, men hva du gjør med dem er det viktige.

Så mitt spørsmål til kjæresten min hvis jeg var deg hadde nok vært blant annet; 1)hvorfor han hadde kontakt med henne på telefon,2)hvor ofte og hvor lenge.3) hva var målet med den? 4) hva snakket de om? 5)når ble du involvert i dette?

Gjest sommel
Skrevet

I løpet av et samliv vil mange få følelser for et annet menneske. Jeg ville aldri turt å gifte meg med mannen min hvis ikke jeg trodde han kunne godta og takle det om det skjedde med meg, og vice versa. Å ha følelser for andre er ikke utroskap, men hva du gjør med dem er det viktige.

Så mitt spørsmål til kjæresten min hvis jeg var deg hadde nok vært blant annet; 1)hvorfor han hadde kontakt med henne på telefon,2)hvor ofte og hvor lenge.3) hva var målet med den? 4) hva snakket de om? 5)når ble du involvert i dette?

Det er faktisk mange måter å være utro på, følelsesmessig er en av dem.

Og for noen er det faktisk verre om at partneren skulle ha vært fysisk utro!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Men føleslene styrer man ikke!

HANDLING kan man styre. Klart det er sårende om partneren har vært forelsket i en annen. Poenget er om partneren allikevel velger BLI i forholdet. Og IKKE velger den andre.

Så... å være følelsesmessig utro... Beklager. Sånn er det bare. Man styrer ikke følelsene sine.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg er klar over at mange mener dette. Men da kan en ikke gifte seg, det må en ha klart for seg. Følelser kan en ikke alltid noe for, men handlinger styrer man.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...