nedtelling Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Noen som har den og som er villig til å sende den til meg som en lydfil?? jeg kan ikke så mye ifht å laste ned fra nettet, lovlig da selvsagt:-) så hvis noen har den og har lyst til å dele??? Det er en nydelig sang jeg kunne tenke meg å legge inn i videoen fra hentereisen til Colombia!! [email protected] 0 Siter
Aryane Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Det fins mange sanger med den tittelen, men hvis du vet hvem som har den versjonen du er ute etter skal jeg prøve å hjelpe deg ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Du tenker på den fra filmen om Fivel? Jeg vet ikke hvor du kan finne den, men kanskje andre får det til. 0 Siter
nedtelling Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Du tenker på den fra filmen om Fivel? Jeg vet ikke hvor du kan finne den, men kanskje andre får det til. ja det er den :-) 0 Siter
nedtelling Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Det fins mange sanger med den tittelen, men hvis du vet hvem som har den versjonen du er ute etter skal jeg prøve å hjelpe deg ) takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.