Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg blir veldig øm i magen om natta. Det gjør vondt å snu seg rundt og jeg jobbe mye for å liksom legge magen til rette for at det ikke skal gjøre vondt når jeg skifter stilling. Det er sikkert mye som strekkes og tøyes, men det kjennes liksom ut som om det er mer _inni_ magen. På dagtid har jeg ikke problemer med dette.

Noen som kjenner seg igjen eller vet hva det kan komme av?

Også en ting til... Det knepper noe veldig i leddene til trulta når hun beveger seg. Det er vel ingenting galt med det? Blir bittelitt redd for at det skal være noe galt med hoftene hennes eller noe, men har aldri sett noe annet enn at knepping er vanlig hos mange uten at det er noe galt. Noen som vet noe om det? Glemte å spørre JM på forrige kontroll...

Er forresten i 36. uke.

Fortsetter under...

Jeg er også øm i magen om natta. Det strammer noe forferdelig når jeg snur meg akkurat som om magen er et nr for liten. Er omtrent like langt som deg (35+4).

Dette med kneppingen har jeg ingen erfaring med selv, men jeg har sett andre innlegg (mest på SnartMamma) hvor dette blir beskrevet.

Jeg er også øm i magen om natta. Det strammer noe forferdelig når jeg snur meg akkurat som om magen er et nr for liten. Er omtrent like langt som deg (35+4).

Dette med kneppingen har jeg ingen erfaring med selv, men jeg har sett andre innlegg (mest på SnartMamma) hvor dette blir beskrevet.

Hmm.. er vi i samme terminklubb, tro...? Hehe... :-p

Det er vel kanskje bare ting som strekkes ekstra når man ligger på siden, ja. Kjennes liksom ut som om det meste kommer i klem hver gang jeg snur meg rundt, og det er vel ikke så langt fra sannheten den heller :-p

Har du en pute mellom beina om natten (når du ligger på siden)? Det syntes jeg var godt. Jeg tror jeg av og til også hadde en pute bak ryggen.

Ja, puta er et must - mest for bekkenet sin skyld. Har det ene hjørnet av puta under magen sånn at den blir løftet litt opp fra madrassen. Da blir det liksom ikke så mye strekk.

Hmm.. er vi i samme terminklubb, tro...? Hehe... :-p

Det er vel kanskje bare ting som strekkes ekstra når man ligger på siden, ja. Kjennes liksom ut som om det meste kommer i klem hver gang jeg snur meg rundt, og det er vel ikke så langt fra sannheten den heller :-p

Jeg tror kanksje vi er det....Mener jeg "avslørte" deg en gang med samme innlegg her som på SnartMamma, maiklubben.

Annonse

Ja, puta er et must - mest for bekkenet sin skyld. Har det ene hjørnet av puta under magen sånn at den blir løftet litt opp fra madrassen. Da blir det liksom ikke så mye strekk.

Det er _viktig_ at puta rekker helt ned til under føttene. Du kan bruke to puter eller kjøpe en lang pute. Jeg kjøpte en lang pute på SparKjøp tror jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...