Gjest kizi Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Fikk så lyst på det, men mangler en oppskrift. Takk takk 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jeg har ingen oppskrift, men kan jo skrive sånn ca hvordan jeg gjør det. 500 gram finnbiffkjøtt brunes med en løk og 3-4 einebær. Så heller jeg over ca en pakke fløte og lar det trekke ca 20-30 min. Jeg har 3-4 skiver brunost i sausen. På slutten krydrer jeg med salt og pepper og rører i litt ekte sæterrømme. Kan serveres med poteter eller potetmos. Tyttebærsyltetøy er knallgodt til! 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jeg har ingen oppskrift, men kan jo skrive sånn ca hvordan jeg gjør det. 500 gram finnbiffkjøtt brunes med en løk og 3-4 einebær. Så heller jeg over ca en pakke fløte og lar det trekke ca 20-30 min. Jeg har 3-4 skiver brunost i sausen. På slutten krydrer jeg med salt og pepper og rører i litt ekte sæterrømme. Kan serveres med poteter eller potetmos. Tyttebærsyltetøy er knallgodt til! Tusen takk 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Stek finnbiffen raskt med hakket løk og sjampinjonger, salte og peppre. Tilsett 1 boks rømme. Server med potetmos, grønnsaker og rørte tyttebær. Vanskeligere trenger man ikke å gjøre det og det smaker aldeles nydelig. 0 Siter
frosken Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Takk for middagstips! *Finner frem finnbiffen og løk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.