Gå til innhold

Får vondt rundt strengen, hun viser ingen forståelse

Anbefalte innlegg

Jeg får vondt som juling i området rundt strengen med en gang jeg prøver å komme inn i henne. Jeg må trekke meg ut med en eneste gang, pga. smerter. Det går heller ikke å onanere, også det gjør vondt.

Jeg trodde det skulle gi seg av seg selv, men har nå begynt å tenke å oppsøke lege. Skal bestille time hos fastlegen rett over påske. Men nå gir kjæresten min uttrykk for at hun har "ventet lenge nok".. Hva mener hun med det? Vi bruker andre deler av kroppen også, selvsagt, men samleie har alltid vært veldig viktig for henne. Nå er det pga. dette problemet flere uker siden sist "ordentlige" samleie, så hun begynner visst å bli lei. Jeg sa at jeg kanskje burde gått til legen tidligere, men hun mener at det hele er psykisk (?!?!?).

De siste dagene har vi kranglet ved flere anledninger, det er tydelig at hun føler seg snurt. Jeg synes det vitner om mangel på forståelse. Det tar på selvfølelsen min er hun er så utålmodig. Når jeg føler meg tråkket på, setter jeg meg ikke ned og sipper, jeg svarer med samme mynt. Slik eskalerer kranglene våre, dessverre.

Er det virkelig urimelig å forvente at man vil vente opptil mange uker på å ha samleie med en man er glad i?? Hadde jeg bare vært en elsker, kunne jeg skjønt det, men det er jeg jo ikke.

Fortsetter under...

Kom deg til legen fortest mulig.

Mener du smerter pga at strengen er for kort liksom?

Det er ihvertfall er veldig vanlig problem som de fikser på legekontoret med skalpell (muahaha).

Neida, det er ikke noe skummelt, har gjort det selv, var enten det eller at den skulle ryke under samleie (auuu).

Da er det bedre med bedøvelse men 2 uker uten sex. :))

Gjest M.Angelica

Jeg kan skjønne at hun blir frustrert, men synes hun viser det på en helt feil måte. Det er da ikke din feil at det gjør vondt.

Du har tross alt bestilt time hos lege og du vil gjøre noe med det. Såpass bør hun da klare å vente uten å klikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...