Flyberta Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Noen som vet om en effektiv måte å fjerne tapetborden på, før jeg maler den mønstrede strietapeten? 0 Siter
edlih Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Det har jeg prøvd uten hell. På butikken sa de at siden borden er limt med et spesielt kraftig bordlim er det nærmest umulig. Vi endte med å kjøpe en bord i miljøstrie og limte over, og så malte vi alt i samme farge etterpå. Det ble kjempefint. Kan anbefalles. 0 Siter
Flyberta Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Det har jeg prøvd uten hell. På butikken sa de at siden borden er limt med et spesielt kraftig bordlim er det nærmest umulig. Vi endte med å kjøpe en bord i miljøstrie og limte over, og så malte vi alt i samme farge etterpå. Det ble kjempefint. Kan anbefalles. Takk for tipset! Jeg prøver å få den vekk med mye vann og skrape. Men hvis ikke det går satser jeg på din variant;) 0 Siter
Aryane Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jeg fuktet borden godt med en våt fille og holdt strykejernet over, da løsnet borden og jeg skrapte den forsiktig av.........tidkrevende men effektivt! 0 Siter
Flyberta Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Jeg fuktet borden godt med en våt fille og holdt strykejernet over, da løsnet borden og jeg skrapte den forsiktig av.........tidkrevende men effektivt! Takk, takk! Da prøver jeg det også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.