Gå til innhold

Kremene på solarium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver brune meg litt for tiden, men skulle så gjerne fått tak i en krem til soariumet som det faktisk er solfaktor i! Det er jo ikke akkurat smart å ta solarium, men noenganger må man....(skal gifte meg)..

Kan noen forklare meg om en av disse kremene i solariums-automaten har faktor i seg? Leste den derre brosjyren, men fant ikke ut av det. Kjøpte en bronzer og det ble jo helt feil så lys som jeg er nå...

(Snakker her om brun og blid-kjeden)

Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en god krem uten faktor, og sol deg heller kortere hver gang.

Med faktor blir du jo saktere brun.

Jeg leste forresten en artikkel her en dag, om at solarium i moderate mengder ikke er så farlig som tidligere antatt. Til dels var det faktisk motsatt, at vi får ekstra d-vitamin av soling i solarium (og ikke bare av naturlig sol), så det kan ha en gunstig effekt på den måten også!

Så sol deg med god samvittighet, men kort tid hver gang, i alle fall til du bygger opp en viss farge og toleranse.

Slik gjorde i alle fall jeg det da jeg giftet meg for noen år siden.

Gjest makeup artist
Skrevet

Ikke for å blande meg inn i dette, men sminke gjør seg best på blekere hud.

Men at litt farge frisker opp det er sant. Forøvrig er smaken som baken, jeg tenkte bare å si ifra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...