Gå til innhold

Analsex for gutta!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, for å være homo handler jo bare om å få ting opp i rumpa..?

Ikke vær ironisk mot meg, jeg er homo.

Heterofile menn som tar det i rompa av dama, til slutt vil jo ikke kvinnfolket være med fyren lenger, da det eneste han vil er å bli tatt i rævva! Så må han over til gutter, for det vrimler ikke akkurat av kvinnfolk som vil ha ett sexliv som består av å ta en mann i rævva.

=Homo.

Ikke vær ironisk mot meg, jeg er homo.

Heterofile menn som tar det i rompa av dama, til slutt vil jo ikke kvinnfolket være med fyren lenger, da det eneste han vil er å bli tatt i rævva! Så må han over til gutter, for det vrimler ikke akkurat av kvinnfolk som vil ha ett sexliv som består av å ta en mann i rævva.

=Homo.

Ups... jeg visste ikke at homser ikke tåler ironi - beklager... *himle*

Det du sier der er like teit som å si at et lesbisk par som bruker dildo for å tilfredsstille hverandre like gjerne kan "bli hetero". Det er nå en gang sånn at endel heterofile menn har erogene soner i rumpa som de liker å få stimulert. Det har ingenting med homofili å gjøre. Det betyr heller ikke at de MÅ ha det hver gang de skal ha sex.

Hvis du virkelig er homofil så burde du vel vite det?

Ups... jeg visste ikke at homser ikke tåler ironi - beklager... *himle*

Det du sier der er like teit som å si at et lesbisk par som bruker dildo for å tilfredsstille hverandre like gjerne kan "bli hetero". Det er nå en gang sånn at endel heterofile menn har erogene soner i rumpa som de liker å få stimulert. Det har ingenting med homofili å gjøre. Det betyr heller ikke at de MÅ ha det hver gang de skal ha sex.

Hvis du virkelig er homofil så burde du vel vite det?

Du har tydeligvis aldri vært med en heterofil mann som liker det i rompa.

Nå har ikke jeg det heller da, men det VRIMLER av heterofile-øh menn som vil ha sex med andre menn på homofile kontakt-sider.

Og selvfølgelig er diskresjon ett MUST.

Kvinnfolk er naive om dagene.

Du har tydeligvis aldri vært med en heterofil mann som liker det i rompa.

Nå har ikke jeg det heller da, men det VRIMLER av heterofile-øh menn som vil ha sex med andre menn på homofile kontakt-sider.

Og selvfølgelig er diskresjon ett MUST.

Kvinnfolk er naive om dagene.

Eh... huh? Jeg skjønner ikke hvordan det du plaprer om her har noen ting som helst med diskusjonen å gjøre.

Til homse å være har du utrolig liten innsikt i homofili :-) Det handler om liiiiiiitt andre ting enn å få ting i rumpa...

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det vil jeg tro. Men det er nok det primitive ved Storeulv som gjør ham sexy i mine øyne. Terje Kristiansen, mannen til Vibeke Løkkeberg, minner litt om Storeulv.

Terje Kristiansen får du i fred for meg!

Han og mannen min er så ulike at jeg begynner å tvile på om mannen min egner seg som Storeulv likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...