Gå til innhold

Dere som bestille produkter fra lookfantastic

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Hva er det dere _ikke kan_ leve uten fra den siden?

Har veldig lyst til å bestille noe for håret mitt, men det er SÅ MYE å velge mellom. Vet at jeg må prøve ut selv, men er det noe dere anbefaller som jeg kan starte med å prøve??

Jeg har _litt_ bølgete hår, men ønsker å ha det enda mer bølgete, helst krøllete. Finnes det noen produkter som kan muliggjøre dette? Uten at jeg trenger å bruke krølltang?

Også ønsker jeg noe som skal få den til å se mer friskt ut, ikke fult så "ødelagt", fordi jeg farger håret regelmessig, og det hjelper ikke akkurat på håret.

Noe annet for kroppen som er et must? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kjøper fra Lookfantastic jevnlig, prøver av og til nye produkter men har funnet mine favoritter som jeg stadig faller tilbake til. Jeg har tynt hår, med litt fall, og med følgende produkter kan jeg fremheve "krøllene" mine:

Shampo:

Tigi Catwalk, SexedUp

- denne gir mye volum til håret, gjør det lett og luftig. Skummer herlig når du vasker med den, lukter godt!

Tigi Catwalk, Curls Rock

- gir krøllene et løft, tynger heller ikke håret

Kur:

Redken Extreme, Deep Fuel

- bruker denne ca. én gang i uken. Gjør ikke nødvendigvis håret så mykt, men mener absolutt at det styrker håret! (Koster rundt 350,- i Norge for fem doser, på Lookfantastic £11,48)

Bruker i tillegg Curl Refresher fra Wella. Tas i når håret er bløtt, og "klemmer" håret nedenfra og opp med hendene (gir krøllene et løft).

Kjempebra produkter, fine priser, god service og rask levering!

Mvh,

Lips1365380508
Skrevet

Hei!

Jeg kjøper fra Lookfantastic jevnlig, prøver av og til nye produkter men har funnet mine favoritter som jeg stadig faller tilbake til. Jeg har tynt hår, med litt fall, og med følgende produkter kan jeg fremheve "krøllene" mine:

Shampo:

Tigi Catwalk, SexedUp

- denne gir mye volum til håret, gjør det lett og luftig. Skummer herlig når du vasker med den, lukter godt!

Tigi Catwalk, Curls Rock

- gir krøllene et løft, tynger heller ikke håret

Kur:

Redken Extreme, Deep Fuel

- bruker denne ca. én gang i uken. Gjør ikke nødvendigvis håret så mykt, men mener absolutt at det styrker håret! (Koster rundt 350,- i Norge for fem doser, på Lookfantastic £11,48)

Bruker i tillegg Curl Refresher fra Wella. Tas i når håret er bløtt, og "klemmer" håret nedenfra og opp med hendene (gir krøllene et løft).

Kjempebra produkter, fine priser, god service og rask levering!

Mvh,

Tusen takk, skal bestille noen av produktene du nevnte så snart jeg kan;)

Hvor mye betaler du i porto og bestiller du flere varer på en gang eller hver for seg?

Skrevet

Tusen takk, skal bestille noen av produktene du nevnte så snart jeg kan;)

Hvor mye betaler du i porto og bestiller du flere varer på en gang eller hver for seg?

Jeg bestiller det jeg skal ha i én omgang.

Innlegget ditt minnet meg på at jeg snart er tom for shampo/balsam - så nå har jeg sendt inn ny bestilling :)

Sexed-Up shampo og balsam: £19.20. Dette er inkludert frakt på £5.30.

Frakten kommer opp spesifisert før du sender inn bestillingen din.

Lookfantastic skriver automatisk ned verdien på sendingen slik at den kommer under 200 NOK og du slipper ekstra utgifter som mva etc.

Mvh,

Skrevet

Innlegget ditt minnet meg på at jeg snart er tom for shampo/balsam - så nå har jeg sendt inn ny bestilling :)

Lookfantastic skriver automatisk ned verdien på sendingen slik at den kommer under 200 NOK og du slipper ekstra utgifter som mva etc.

Mvh,

Tusen takk for informasjon jeg også trengte.

Men du, har du forsøkt en av hårkurene til sebastian? Potion nr 9 eller noe? Lurer på å bestille den.

Ellers, dersom andre leser dette og har tips, jeg har masse hår, med fall, nokså unordisk type. Er det noen som kan anbefale noe som gir det liv og gjør det mykt?

Lips1365380508
Skrevet

Mvh,

Tusen takk :o)

Skrevet

Jeg har prøvd litt forskjellige derfra. Jeg prøvde den dyre Altherna shampoen og balsamen, som skulle være så fin, men jeg syns ikke den var verdt penga.

Ellers så liker jeg Joiko sine produkter. Jeg elsker den søte tyggegummiluta som de har.

Mop har jeg kjøpt derfra. Den var jeg godt fornøyd med.

Og jeg har også kjøpt Kms. Liker den også.

Det aller beste produktet jeg har prøvd er nok Redken anti-snap treatment. En blå flaske med noe leave-in greier som jeg tar i etter vaske. Håret bli så mykt og soft at det nesten ikke er til å tro. Og det lukter nydelig i tillegg.

Den burde du prøve.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bestilte akkurat der ifra, har langt bølgete hår, og etter og ha sett anbefaling i diverse blader, prøver jeg denne gangen

Tigi S-Factor.

Den har fått gode anbefalinger, så det blir spennendes og se.

Ellers er jeg fornøyd med KMS sin Curl Up, bruker sjampo og balsam + sprayen, da krøller håret seg fint på meg som har naturlig fall.

Skrevet

Enkleste måten å få mer krøller i allerede bølgete hår, er så spraye håret med vann, så det nesten blir som regn..så kan du spraye håret med noe annet etterpå. Kan også krølle håret med en blyant eller lignende, da slipper du å slite håret med tang.

Lips1365380508
Skrevet

Enkleste måten å få mer krøller i allerede bølgete hår, er så spraye håret med vann, så det nesten blir som regn..så kan du spraye håret med noe annet etterpå. Kan også krølle håret med en blyant eller lignende, da slipper du å slite håret med tang.

Ja, jeg vet, for etter å ha vært ute i pittelitt regn, så ser jeg at håret krøller seg, men jeg har enda ikke gått av innkjøp av en flaske med pumpe, men skal gjøre det snart. Jeg bruker ikke tang, det skader for mye. Jeg skader håret nok med hårfarging. Men takk for tips;)

Lips1365380508
Skrevet

Jeg bestilte akkurat der ifra, har langt bølgete hår, og etter og ha sett anbefaling i diverse blader, prøver jeg denne gangen

Tigi S-Factor.

Den har fått gode anbefalinger, så det blir spennendes og se.

Ellers er jeg fornøyd med KMS sin Curl Up, bruker sjampo og balsam + sprayen, da krøller håret seg fint på meg som har naturlig fall.

Tusen takk. Skal bestille snart og teste det ut selv :o)

Lips1365380508
Skrevet

Jeg har prøvd litt forskjellige derfra. Jeg prøvde den dyre Altherna shampoen og balsamen, som skulle være så fin, men jeg syns ikke den var verdt penga.

Ellers så liker jeg Joiko sine produkter. Jeg elsker den søte tyggegummiluta som de har.

Mop har jeg kjøpt derfra. Den var jeg godt fornøyd med.

Og jeg har også kjøpt Kms. Liker den også.

Det aller beste produktet jeg har prøvd er nok Redken anti-snap treatment. En blå flaske med noe leave-in greier som jeg tar i etter vaske. Håret bli så mykt og soft at det nesten ikke er til å tro. Og det lukter nydelig i tillegg.

Den burde du prøve.

Takk for svar. Skal bestille så snart jeg kan ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...