Gjest orange-chocolate Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 I disse påsketider kom jeg til å tenke på appelsiner og sjokolade, og i den kombinasjonen kom jeg på en sjokolade som var formet nettopp som en appelsin. Den som man skulle slippe ned på et hardt underlag slik at den delte seg opp i fine båter med appelsinsjokolade. (Men som ganske ofte ikke fungerte) Hvem produserte den, og hva het den? Så kan jeg ta å spørre om de ikke vil legge den i produksjon igjen, for jeg fikk døyte meg lyst på den akkurat nå. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Freia appelsin, de som har stort utvalg av finere sjokolade har den hel enda tror jeg. Man kan kjøpe appelsinen i skiver i løsvekt der de selger smågodt. 0 Siter
Gjest orange chocolate Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Freia appelsin, de som har stort utvalg av finere sjokolade har den hel enda tror jeg. Man kan kjøpe appelsinen i skiver i løsvekt der de selger smågodt. jo, jeg har sett slike appelsinbåter i løsvekt i smågodt. Men det blir ikke det samme som den kompakte runde hele appelsinen. Jaja får håpe den kommer tilbake i butikken igjen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Husker den, den var god! Tror nok det var Freia som hadde den. 0 Siter
org Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Å ja, den var god! Men man kunne bli litt kvalm når man hadde fortært hele... 0 Siter
Gjest orange-chocolate Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Å ja, den var god! Men man kunne bli litt kvalm når man hadde fortært hele... hehe, skal skrive under på den 0 Siter
Gjest orange-chocolate Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Husker den, den var god! Tror nok det var Freia som hadde den. Jepp, lurer sterkt på hvorfor de stoppet med å selge den. Kanskje jeg starter underskriftkampanje.. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Åja den var god! Har ikke sett den på lenge. Du får si ifra om du starter underskriftskampanje eller noe lignendes, skal signere jeg ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Ja, den sjokoladen var god! Men den var nesten skummel, når man først hadde begynt, var det vanskelig å legge den fra seg, og den ble litt mektig å fortære alene... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Ja, den sjokoladen var god! Men den var nesten skummel, når man først hadde begynt, var det vanskelig å legge den fra seg, og den ble litt mektig å fortære alene... "Men den var nesten skummel, når man først hadde begynt, var det vanskelig å legge den fra seg, og den ble litt mektig å fortære alene... " Signerer! 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Freia har kommet med premium appelsin som er en mørk sjokolade, kanskje den ligner i smaken? Har forøvrig ikke smakt noen av dem. http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/page?siteid=kraft-prd&locale=nono1&PagecRef=2692&Mid=2692 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jepp, lurer sterkt på hvorfor de stoppet med å selge den. Kanskje jeg starter underskriftkampanje.. *Signere, signere* 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jepp, lurer sterkt på hvorfor de stoppet med å selge den. Kanskje jeg starter underskriftkampanje.. Kanskje fordi man kunne bruke det som drapsvåpen Jeg kjøpte noen slike, men fikk aldri appelsinen til å dele seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.