Gå til innhold

Hvor har det blitt av den appelsinsjokoladen??

Anbefalte innlegg

Gjest orange-chocolate

I disse påsketider kom jeg til å tenke på appelsiner og sjokolade, og i den kombinasjonen kom jeg på en sjokolade som var formet nettopp som en appelsin. Den som man skulle slippe ned på et hardt underlag slik at den delte seg opp i fine båter med appelsinsjokolade. (Men som ganske ofte ikke fungerte)

Hvem produserte den, og hva het den?

Så kan jeg ta å spørre om de ikke vil legge den i produksjon igjen, for jeg fikk døyte meg lyst på den akkurat nå.

Fortsetter under...

Gjest orange chocolate

Freia appelsin, de som har stort utvalg av finere sjokolade har den hel enda tror jeg. Man kan kjøpe appelsinen i skiver i løsvekt der de selger smågodt.

jo, jeg har sett slike appelsinbåter i løsvekt i smågodt. Men det blir ikke det samme som den kompakte runde hele appelsinen.

Jaja får håpe den kommer tilbake i butikken igjen.

Annonse

Gjest Shira12

Ja, den sjokoladen var god!

Men den var nesten skummel, når man først hadde begynt, var det vanskelig å legge den fra seg, og den ble litt mektig å fortære alene...

"Men den var nesten skummel, når man først hadde begynt, var det vanskelig å legge den fra seg, og den ble litt mektig å fortære alene... "

Signerer!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...