Gjest Kom igjen! Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Håper noen kan hjelpe meg med navnet på denne filmen: Den har gått på tv flere ganger, men det begynner å bli noen år siden. Handlingen foregår i fremtiden, der mange kvinner er blitt sterile som følger av en krig (?). Et par med en datter prøver å rømme fra et strengt religiøst regime, men faren blir skutt, og moren blir "slave". Hun blir satt hos en rik familie for å føde barn for dem, etter å ha blit "omskolert" på et senter. Der blir hun kjent med en lesbisk kvinne som hun hjelper å rømme. Hun blir gravid, men får hjelp til å rømme. Noen som vet hvilken film jeg tenker på???? 0 Siter
Juneau Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Yess - jeg husker filmen! Men dessverre ikke tittelen... 0 Siter
Gjest takk, anyway Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Yess - jeg husker filmen! Men dessverre ikke tittelen... Jaja, godt det er flere som husker filmen, hvertfall... Venninna mi mener det må være en film jeg har drømt om, for hun har ikke sett/hørt noe som ligner.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jaja, godt det er flere som husker filmen, hvertfall... Venninna mi mener det må være en film jeg har drømt om, for hun har ikke sett/hørt noe som ligner.... Jøss, det var da også noe å mene... 0 Siter
Juneau Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jaja, godt det er flere som husker filmen, hvertfall... Venninna mi mener det må være en film jeg har drømt om, for hun har ikke sett/hørt noe som ligner.... ...men jeg husker at Robert Duvall hadde en hovedrolle som etemannen til den sterile kvinnen. 0 Siter
Gjest Men hva heter den da.... Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jøss, det var da også noe å mene... Ja, ikke sant. Rimelig sikker på at det ikke kan ha gått en film på tv som hun ikke har fått med seg.... 0 Siter
Gjest Du er en knupp! Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 ...men jeg husker at Robert Duvall hadde en hovedrolle som etemannen til den sterile kvinnen. Wow, takk, det hjelper masse! Imbd, next! 0 Siter
Gjest Wohoo! Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 ...men jeg husker at Robert Duvall hadde en hovedrolle som etemannen til den sterile kvinnen. Fant den! Den heter "The Handmaids Tale". Tusen takk for hjelpen! 0 Siter
Juneau Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Wow, takk, det hjelper masse! Imbd, next! Funnet det: A handmaid's tail. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Aner ikke hva filmen heter, men er i alle fall helt sikker på at jeg ikke skal se den 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.