Gå til innhold

Solarium

Anbefalte innlegg

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Tar dere solarium?

Er litt "redd"solarium pga faren for hudkreft.

Hvor ofte tar dere evt.solarium? Og er det noen anbefalt "grense"på hva man kan tåle uten at det er helseskadelig.

Føler for litt farge på en vinterblek kropp akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solarium er ikke noe mer farlig enn solen ute, man må bare passe på å ikke sole seg for lenge slik at man blir brent, begynn forsiktig med noen minutter og øk på litt etter litt. Ikke ta oftere enn annenhver dag, og gjerne ikke mer enn 20 minutter.

Når man har oppnådd ønsket farge kan man gjerne ta sol en gang i uken for å holde fargen ved like.

Selv pleier jeg ta solarium ca 2 ganger i året, før julebordsesongen og før bikinisesongen.

Skrevet

Jeg er det kvinnelige motstykke til Caspar the friendly ghost, og har aldri vært i nærheten av et solarium. Blir bittelitt brun om sommeren, men trives ellers med å være likblek. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tar ikke solarium, men så er jeg blek i vinterhalvåret også da...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har aldri sett en ulv ta solarium! ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har aldri sett en ulv ta solarium! ;o)

Da er det nok det som er grunnen!

Jeg kan ikke risikere å svi pelsen min...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da er det nok det som er grunnen!

Jeg kan ikke risikere å svi pelsen min...

Akkurat :)

Og brune ulver tror jeg ikke er særlig in

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Akkurat :)

Og brune ulver tror jeg ikke er særlig in

Ulver skal helst være sølvgrå eller hvite, det er penest :-)

*Lurt ulveglis*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ulver skal helst være sølvgrå eller hvite, det er penest :-)

*Lurt ulveglis*

Jepp.. Du er helt med på motene ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp.. Du er helt med på motene ;o)

Jeg er så IN!

Skrevet

Jeg har aldri vært i nærheten av et solarium. Men så er jeg også en vandrende reklame for Blenda.

Skrevet

Jeg tar sol en gang i blant, ca 30 minutter hver gang. Skal jukse litt i morgen...

Og nei, det er så mye annet rart man skal passe seg for også, så litt falsk sol skremmer meg overhodet ikke :)

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Jeg er det kvinnelige motstykke til Caspar the friendly ghost, og har aldri vært i nærheten av et solarium. Blir bittelitt brun om sommeren, men trives ellers med å være likblek. :)

Godt og høre at du trivest akkurat som du er.

Men jeg ser helt blåfrossen og nesten syk ut om våren(og "alle" andre sååå brune).

,så jeg har bare lyst til å "friske"opp litt.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Solarium er ikke noe mer farlig enn solen ute, man må bare passe på å ikke sole seg for lenge slik at man blir brent, begynn forsiktig med noen minutter og øk på litt etter litt. Ikke ta oftere enn annenhver dag, og gjerne ikke mer enn 20 minutter.

Når man har oppnådd ønsket farge kan man gjerne ta sol en gang i uken for å holde fargen ved like.

Selv pleier jeg ta solarium ca 2 ganger i året, før julebordsesongen og før bikinisesongen.

Takk skal du ha.

Var akkurat dette jeg ønsket å vite.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Har nesten aldri tatt solarium jeg heller,er derfor nesten alltid blek i vinterhalvåret jeg også.Men føler for l i t t farge akkurat nå.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Jeg har aldri vært i nærheten av et solarium. Men så er jeg også en vandrende reklame for Blenda.

Jeg også,ha ha.

Men som jeg har skrevet til de andre så føler jeg meg ekstra bleik,trøtt og sliten for tida.Så jeg føler bare

for en liten oppfrisking.

Er litt skeptisk til solarium.Men kommer nok til å ta sjansen noen få ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...