Dorthe Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en flaskeholder til sykkel som ikke skal skrues fast? På de store butikkene i Oslo har de ingen med klemmer, det fantes da vitterlig før? 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 På biltema har de en som festes på styret, ser ut som den ikke trenger skruer, men er ikke sikker... Ser ut som den ene hos clas ohlson også kan festes uten skruer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 På biltema har de en som festes på styret, ser ut som den ikke trenger skruer, men er ikke sikker... Ser ut som den ene hos clas ohlson også kan festes uten skruer. Takk skal du ha, da skal jeg stikke innom Clas Ohlson over påske. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jeg kjøpte en på Biltema for ikke veldig lenge siden =) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Jeg kjøpte en på Biltema for ikke veldig lenge siden =) Da skal jeg sjekke der også hvis ikke den på Clas Ohlson er brukbar. Kanskje jeg skulle sjekke nettsiden til biltema ja ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Da skal jeg sjekke der også hvis ikke den på Clas Ohlson er brukbar. Kanskje jeg skulle sjekke nettsiden til biltema ja ;o) Jeg bet. ca 20 kr ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Jeg bet. ca 20 kr ;o) Jeg er virkelig villig til å betale mye mer hvis den er brukanes ) Sikker på at den ikke sklir nedover? Jeg ser liksom kaffekoppen sklir nedover, splash over beina mine hihi. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jeg er virkelig villig til å betale mye mer hvis den er brukanes ) Sikker på at den ikke sklir nedover? Jeg ser liksom kaffekoppen sklir nedover, splash over beina mine hihi. Hmm..jeg har faktisk ikke fått testet de ut enda.. Nå ble jeg faktisk veldig usikker på hvor den ligger! He he.. Du får nesten bare se litt selv ;O) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Hmm..jeg har faktisk ikke fått testet de ut enda.. Nå ble jeg faktisk veldig usikker på hvor den ligger! He he.. Du får nesten bare se litt selv ;O) Typisk, jeg forlegger ting hele tida ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.