Gå til innhold

Jeg kjeder meg sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke klage for jeg har akkurat hatt 10 fine dager sammen med kjæresten min, han dro til Oslo i ettermiddag for å tilbringe resten av påsken med sine barn, og barna mine dro på besøk i dag og kommer igjen i morgen. Så egentlig frem til å bare nyte kvelden alene, men nå kjeder jeg meg så grådig....

Nå har det vært så livlig her i det siste og i kveld ble det helt stille og jeg holder på å gå på veggene. Har sjekket TV programmet, men det er jo bare dritt de sender i kveld eller filmer jeg har sett før!

Flere som kjeder seg? Hold meg med selskap da!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aryane

8

• hare1365380455

6

• Alana

3

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Rekker opp hånden*

Kjeder du deg også? Vanligvis nyter jeg litt fred og ro for meg selv, men jeg er vel blitt så godt vant nå som kjæresten min har vært her og vartet meg opp. Jeg finner iallefall ikke roen i kveld. Har ikke vært på dol på en stund heller, så det er sikkert mye å lese, men jeg er altfor rastløs!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*Rekker opp hånden*

Hva gjør du her egentlig? En liten fugl (dvs grønn mann) kvitret om at du skulle på fest?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kjeder du deg også? Vanligvis nyter jeg litt fred og ro for meg selv, men jeg er vel blitt så godt vant nå som kjæresten min har vært her og vartet meg opp. Jeg finner iallefall ikke roen i kveld. Har ikke vært på dol på en stund heller, så det er sikkert mye å lese, men jeg er altfor rastløs!

Jeg er og rastløs. Sitter ikke alene en gang. Men samboeren er oppslukt i et spill på pcen :/

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva gjør du her egentlig? En liten fugl (dvs grønn mann) kvitret om at du skulle på fest?

Da tror jeg den grønne mannen har sagt feil. Jeg fester aldri!

....iallfall ikke før i morgen ;)

Skrevet

Jeg er og rastløs. Sitter ikke alene en gang. Men samboeren er oppslukt i et spill på pcen :/

Jeg lurer rett og slett på om jeg skal sprette en flaske vin :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg lurer rett og slett på om jeg skal sprette en flaske vin :o)

Gjør det! Så tar jeg meg en øl! :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da tror jeg den grønne mannen har sagt feil. Jeg fester aldri!

....iallfall ikke før i morgen ;)

Så det er i morgen du skal servere spritgele?

Er det da jeg bidrar med fondue og Gyda henter drikkevarene?

Skrevet

Gjør det! Så tar jeg meg en øl! :D

Ok, da gjør vi det, skål da! Det blir sikkert bedre å være alene jo lenger ned i flasken vi kommer, hehe.....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så det er i morgen du skal servere spritgele?

Er det da jeg bidrar med fondue og Gyda henter drikkevarene?

Det er i morgen det skjer.

Be there!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er i morgen det skjer.

Be there!

Ai ai, sir!

(Øh, mam, så jeg ikke villeder noen til å tro at du er mann...)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Siden du kjeder deg, så håper jeg du ikke har noe i mot at jeg herper litt i tråden din?

*Unskyldende blikk*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ai ai, sir!

(Øh, mam, så jeg ikke villeder noen til å tro at du er mann...)

Ha ha ha ha.. Jeg er ganske mandig av meg! ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ok, da gjør vi det, skål da! Det blir sikkert bedre å være alene jo lenger ned i flasken vi kommer, hehe.....

Skåål.. :D

Skrevet

Siden du kjeder deg, så håper jeg du ikke har noe i mot at jeg herper litt i tråden din?

*Unskyldende blikk*

Du det går helt fint, bare ta et glass vin eller en øl med oss også hvis du vil :o)

Skrevet

Skåål.. :D

Er visst stille her, er alle på påskeferie eller?

Skrevet

Du det går helt fint, bare ta et glass vin eller en øl med oss også hvis du vil :o)

*tar en øl med dere*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er visst stille her, er alle på påskeferie eller?

Virker sånn! :/

Er stille overalt! Kjedelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...