Aryane Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Skal ikke klage for jeg har akkurat hatt 10 fine dager sammen med kjæresten min, han dro til Oslo i ettermiddag for å tilbringe resten av påsken med sine barn, og barna mine dro på besøk i dag og kommer igjen i morgen. Så egentlig frem til å bare nyte kvelden alene, men nå kjeder jeg meg så grådig.... Nå har det vært så livlig her i det siste og i kveld ble det helt stille og jeg holder på å gå på veggene. Har sjekket TV programmet, men det er jo bare dritt de sender i kveld eller filmer jeg har sett før! Flere som kjeder seg? Hold meg med selskap da! 0 Siter
Aryane Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 *Rekker opp hånden* Kjeder du deg også? Vanligvis nyter jeg litt fred og ro for meg selv, men jeg er vel blitt så godt vant nå som kjæresten min har vært her og vartet meg opp. Jeg finner iallefall ikke roen i kveld. Har ikke vært på dol på en stund heller, så det er sikkert mye å lese, men jeg er altfor rastløs! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 *Rekker opp hånden* Hva gjør du her egentlig? En liten fugl (dvs grønn mann) kvitret om at du skulle på fest? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Kjeder du deg også? Vanligvis nyter jeg litt fred og ro for meg selv, men jeg er vel blitt så godt vant nå som kjæresten min har vært her og vartet meg opp. Jeg finner iallefall ikke roen i kveld. Har ikke vært på dol på en stund heller, så det er sikkert mye å lese, men jeg er altfor rastløs! Jeg er og rastløs. Sitter ikke alene en gang. Men samboeren er oppslukt i et spill på pcen :/ 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Hva gjør du her egentlig? En liten fugl (dvs grønn mann) kvitret om at du skulle på fest? Da tror jeg den grønne mannen har sagt feil. Jeg fester aldri! ....iallfall ikke før i morgen 0 Siter
Aryane Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Jeg er og rastløs. Sitter ikke alene en gang. Men samboeren er oppslukt i et spill på pcen :/ Jeg lurer rett og slett på om jeg skal sprette en flaske vin ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jeg lurer rett og slett på om jeg skal sprette en flaske vin ) Gjør det! Så tar jeg meg en øl! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Da tror jeg den grønne mannen har sagt feil. Jeg fester aldri! ....iallfall ikke før i morgen Så det er i morgen du skal servere spritgele? Er det da jeg bidrar med fondue og Gyda henter drikkevarene? 0 Siter
Aryane Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Gjør det! Så tar jeg meg en øl! Ok, da gjør vi det, skål da! Det blir sikkert bedre å være alene jo lenger ned i flasken vi kommer, hehe..... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Så det er i morgen du skal servere spritgele? Er det da jeg bidrar med fondue og Gyda henter drikkevarene? Det er i morgen det skjer. Be there! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Det er i morgen det skjer. Be there! Ai ai, sir! (Øh, mam, så jeg ikke villeder noen til å tro at du er mann...) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Siden du kjeder deg, så håper jeg du ikke har noe i mot at jeg herper litt i tråden din? *Unskyldende blikk* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Ai ai, sir! (Øh, mam, så jeg ikke villeder noen til å tro at du er mann...) Ha ha ha ha.. Jeg er ganske mandig av meg! ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Ok, da gjør vi det, skål da! Det blir sikkert bedre å være alene jo lenger ned i flasken vi kommer, hehe..... Skåål.. 0 Siter
Aryane Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Siden du kjeder deg, så håper jeg du ikke har noe i mot at jeg herper litt i tråden din? *Unskyldende blikk* Du det går helt fint, bare ta et glass vin eller en øl med oss også hvis du vil ) 0 Siter
Aryane Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Skåål.. Er visst stille her, er alle på påskeferie eller? 0 Siter
Alana Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Du det går helt fint, bare ta et glass vin eller en øl med oss også hvis du vil ) *tar en øl med dere* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Er visst stille her, er alle på påskeferie eller? Virker sånn! :/ Er stille overalt! Kjedelig 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 *tar en øl med dere* Skål til dere og! Har dere msn? [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.