bugge -jenta Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Hvorfor steriliserer du ikke katten??? Det synes jeg kommer godt frem i innleggene mine. Men kortversjonen for deg er; Har hatt lyst på kullene, så langt tre stk. Det har vært et bevisst valg fra vår side, til tross for argumentet om at det er nok katter i verden osv. Gitt bort tolv av fjorten kattunger lett som bare det til gode familier. De siste fire er "gitt bort", men leveres om 10-11 uker. Nå tror jeg det siste kullet er kommet, de andre i husholdningen vil ha ett til, men jeg tror at det nå blir sterilisering og at det er mor i huset som får bestemme. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Gitt bort syv dager gamle kattunger? Kattunger bør være sammen med moren til de er ca 12 uker gamle. Er det virkelig noen som tar imot så små kattunger? Jeg synes det høres helt utrolig ut jeg :-/ Tror hun mener de er _lovet_ bort. Når de blir gamle nok. ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Tror hun mener de er _lovet_ bort. Når de blir gamle nok. ;-) Ja, jeg fikk heldigvis dette nærmere forklart. Burde jo skjønt det første gangen, men noen ganger bare _må_ jeg ha ting inn med teskje ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.