Gå til innhold

Det er for lite politikk og polemikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på DOL for tida. Er det på tide å gjera noko med det?

Videoannonse
Annonse
Gjest nøffnøff
Skrevet

hyggelig med diskusjoner, men personlig synes jeg det er så utrolig mange av de som engasjerer seg her inne som har et rimelig lavt kunnskapsnivå når det gjelder både internasjonal og nasjonal politikk- og av den grunn serverer masse medieoppgulp som er i beste fall halvsannheter.

så for meg er det igrunnen ganske greit:)

Skrevet

Dei fleste av oss som skriv nokre ord her inne, er neppe esla til noko stort, korkje slik eller sånn. Debattane vert prega av dette triste faktum.

Likevel synest eg det er morosamt med spreke ordskrifte, fulle av spitord og bannskap.

Dol-saiten slik han no framstår, vert meir og meir dominert av dei lyterike, dei som saknar omsut i ei eller anna form. I tillegg har vi dei som driv og utforskar eige kjønnsliv og synest at røynslene må delast med andre.

Og sjølsagt dei som sit og ser inn i skjermen og vil ha nokon å "prate" med.

Så vilkåra for brei og engasjert debatt om politikk og samfunnsliv på denne saiten, er neppe til stades.

Men når det glimtar til, er det jo morro da. For det finst absolutt skrivarar som er verd å lese, og verd å kivast med. Berre synd dei så sjeldan orkar å ta laus.

Skrevet

Dei fleste av oss som skriv nokre ord her inne, er neppe esla til noko stort, korkje slik eller sånn. Debattane vert prega av dette triste faktum.

Likevel synest eg det er morosamt med spreke ordskrifte, fulle av spitord og bannskap.

Dol-saiten slik han no framstår, vert meir og meir dominert av dei lyterike, dei som saknar omsut i ei eller anna form. I tillegg har vi dei som driv og utforskar eige kjønnsliv og synest at røynslene må delast med andre.

Og sjølsagt dei som sit og ser inn i skjermen og vil ha nokon å "prate" med.

Så vilkåra for brei og engasjert debatt om politikk og samfunnsliv på denne saiten, er neppe til stades.

Men når det glimtar til, er det jo morro da. For det finst absolutt skrivarar som er verd å lese, og verd å kivast med. Berre synd dei så sjeldan orkar å ta laus.

Nei du har vel rett. Men det er jo lov å prøve. Eg skreiv faktisk eit forsøksvis provokativt innlegg til deg i natt, som du ikkje har reagert på , og då truleg heller ikkje har sett.

Skrevet

Nei du har vel rett. Men det er jo lov å prøve. Eg skreiv faktisk eit forsøksvis provokativt innlegg til deg i natt, som du ikkje har reagert på , og då truleg heller ikkje har sett.

Ja, visst fan såg eg det, og har tilmed gjeve inn replikk, hvis det var den iranske utfordringa du tenkte på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...