Gjest takk for rask hjelp! Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Må jeg sende kopier av vitnemål en gang til eller er det unødvendig siden jeg allerede er student der? 0 Siter
Gjest roser er døde Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Nytt bachelorprogram? Da må du legge ved absolutt alt som er relevant når du sender det til Samordna opptak. Bortsett fra karakterutskrifter for poeng fra høyere utdanning, det trengs ikke, bare du fører det opp på søknaden!!! Gir ekstrapoeng. 0 Siter
Gjest takk for rask hjelp! Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Nytt bachelorprogram? Da må du legge ved absolutt alt som er relevant når du sender det til Samordna opptak. Bortsett fra karakterutskrifter for poeng fra høyere utdanning, det trengs ikke, bare du fører det opp på søknaden!!! Gir ekstrapoeng. Det er del B av et studie (jeg har tatt del A nå). Det er samme fag men vi må søke på nytt. 0 Siter
Gjest roser er døde Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Det er del B av et studie (jeg har tatt del A nå). Det er samme fag men vi må søke på nytt. Så opplys om det da, din suppegjøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.