Gå til innhold

pris rotfylling/unødvendig

Anbefalte innlegg

Pga veldig tannsmerter oppsøkte jeg tannlegen.Gjorde ikke vondt da han "dunket" i tennene, men en kraftig tannkjøttbetennelse gjorde at det blødde mye.Tok bilder men fant bare KANSKJE en skygge på den ene tannen.Burde kanskje rotfylle den? ifølge tannlegen.

Ble usikker på den usikre(?!) diagnosen og atpåtil når jeg hørte at det kostet nærmere 3000 kr.Er dette virkelig riktig pris og vurdering??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22676-pris-rotfyllingun%C3%B8dvendig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Tannsmerter kan skyldes flere ting. Jeg synes ikke man uten videre skal sette i gang en rotfylling før man er sikkert på om det er riktig behandling.

Men det er en sjanse å ta. Den mistenkelige tannen kan slå til med sterke smerter. Diskuter dette med tannlegen din og be ham/henne love deg å komme raskt til dersom smertene tiltar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...