Gå til innhold

Er det trygt og bra å dra på ferie til Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerferie i år
Skrevet

Vurderer å reise med min familie, en ungdom og ett barn i sommer. Så litt på Tsarevo, et fredelig sted. Har noen noe å fortelle om Bulgaria og ferie her? prisnivå, hva kan vi handle, mat, trygghet ovs.

Fortsetter under...

Skrevet

Tja. Jeg har i grunnen ikke noe positivt å si om Bulgaria. Jeg synes menneskene er innpåslitne (skal selge et eller annet, eller tigge). Det er også mange tyverier der - både regelrette ran og lommetyver. Ikke har jeg noe pent å si om renhold og mat heller.

Det eneste positive jeg kan finne, er at det er billig. Man får det man betaler for.

Skrevet

Tja. Jeg har i grunnen ikke noe positivt å si om Bulgaria. Jeg synes menneskene er innpåslitne (skal selge et eller annet, eller tigge). Det er også mange tyverier der - både regelrette ran og lommetyver. Ikke har jeg noe pent å si om renhold og mat heller.

Det eneste positive jeg kan finne, er at det er billig. Man får det man betaler for.

Det er da ganske mange hyggelige folk der også da synes nå jeg, hvis jeg skal si min mening..

Skrevet

Det er da ganske mange hyggelige folk der også da synes nå jeg, hvis jeg skal si min mening..

Tja - spriten er billig og rikeleg - det same kan seiast om horene.Utover det tykkjer eg for min del at andre delar av Aust-Europa er meir gøy.

Skrevet

Jeg har ikke vært i Bulgaria selv og har hørt både negative og positive ting om landet som feriested. Når det positive trekkes fram er det stort sett snakk om at det er billig der. Jeg må innrømme at jeg blir litt skeptisk da ;-)

En ting som gjør at jeg aldri kommer til å reise dit med små barn, er at man visstnok ikke får bli på sykehuset sammen med barnet dersom det må legges inn... Det stod iallefall en skrekkhistorie om dette i en eller annen avis for et års tid siden. Fortvilte foreldre som kontaktet den norske ambassaden for å få hjelp når ungene havna på sykehuset :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...