Gjest Lanali Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Har DU funnet lykken eller er du stadig på jakt etter den? Om lykken: http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5419 0 Siter
Gjest the kkk took my baby away Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Påskeskitur med kjæresten, med påfølgende klinings i sola. 0 Siter
andor Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 "Lykke? Børn er lykkelige, og børn og kvinder. Men vi mennesker ere ikke lykkelige". Gustaf Wied 0 Siter
andor Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 "Lykke? Børn er lykkelige, og børn og kvinder. Men vi mennesker ere ikke lykkelige". Gustaf Wied "Børn er lykkelige, og dyr og kvinder. Men vi mennesker er ikke lykkelige" Slik skulle det vera! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 "Børn er lykkelige, og dyr og kvinder. Men vi mennesker er ikke lykkelige" Slik skulle det vera! Festlig!) 0 Siter
Gjest basunen Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Hva er tull? Lykken for en kvinne er å stå ved kjøkkenbenken. På kjøkkenet er det kvinnen som regjerer, og av varme gryter serverer. Hermann Barfot 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Barna mine gjør meg lykkelig. Når mannen min ser på meg med de nydelige øynene sine, smiler så det lille smilehullet kommer til syne og sier han er glad i meg - da er jeg lykkelig. Deilig sex gjør meg lykkelig. En herlig dag ute med grilling i snøen gjør meg lykkelig. Når minstemann våkner litt senere enn vanlig og ligger og babler fornøyd i senga si - da er jeg lykkelig. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Lykken for en kvinne er å stå ved kjøkkenbenken. På kjøkkenet er det kvinnen som regjerer, og av varme gryter serverer. Hermann Barfot Eller denne; Hjemmets fryd- kvinnens dyd. Den har jeg brodert på en slik du henger på kjøkkenet. (Hva er det nå det heter?) De fleste som kjenner meg ser raskt ironien og trekker på smilebåndet. Rotebøtte som jeg er . 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Med fare for at det blir "klisjeaktig": Følelsen av å være elsket. Den glade latteren til mine høyt elskede barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.