Gå til innhold

Hjertefrekvens under sex (ja, et seriøst spørsmål)

Anbefalte innlegg

Gjest nyfiken dreng

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan hjertefrekvensen er under en hyrdestund. Hvordan ville du reagert hvis partneren spurte om det var greit om for deg om han/hun hadde på seg pulsbelte under en omgang. Bare én gang, ikke noe mer... For å måle snittpuls og høyest målte puls.

Utfordringen vil bli å få beltet til å sitte...

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Det er et faktum at mange har dødd av hjertestans under sex, så det er ikke tvil om at hjertet også får jobbet.

Om min kjære ønsket å ta noen pulsmålinger mens vi holdt på, så måtte han så gjerne det, bare ytelsen hans var like god som vanlig :-)

Gjest FrøkenNN

Det er et faktum at mange har dødd av hjertestans under sex, så det er ikke tvil om at hjertet også får jobbet.

Om min kjære ønsket å ta noen pulsmålinger mens vi holdt på, så måtte han så gjerne det, bare ytelsen hans var like god som vanlig :-)

Har nesten følt at hjertet har stanset et par ganger jeg.Så stakkars de med svakt hjertet når de blir veeeldig godt.

Jeg lever heldigvis fremdeles.

Gjest nyfiken dreng

Takk for svaret. Jeg spurte nå, og det gikk fint. Hun kan være ganske hårsår, så jeg var litt redd for reaksjonen ála "ser du på det som en treningsøkt?!?!".. Hehe.. Jeg var nok litt forutinntatt der.

Gjest nyfiken dreng

Jeg hadde nok blitt så nysgjerrig at jeg hadde forlagt å få prøve jeg og. :o)

Kult. Det gikk helt fint det, sa hun, men lo litt oppgitt, kunne ikke helt se poenget. Jeg er ganske spent, kanskje jeg går opp under AT. ;-]

Annonse

Gjest Ulvinnen

Takk for svaret. Jeg spurte nå, og det gikk fint. Hun kan være ganske hårsår, så jeg var litt redd for reaksjonen ála "ser du på det som en treningsøkt?!?!".. Hehe.. Jeg var nok litt forutinntatt der.

Så bra at hun tok det pent da.

Lykke til, det forsøket høres ganske morsomt ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...