Gå til innhold

Husker dere??

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe, den gode gammeldagse hubba bubba pakken ja :)

De individuelle pankingene inni hubba bubbaen var mye større før også, slik at de fylte hele munnen!:)

De gamle hubba bubbaene var best!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

8

• Lurveline

7

• bugge -jenta

6

• sprelline1365380900

5

Gjest Shira12
Skrevet

Huba Bubba fines da enda..

De finnes, men jeg synes de gamle var best.

Men det er vel alltid slik, at det gamle huskes som best :o)

Skrevet

Jeg husker "bruspulver" i en oransje pakke. Oppi pulveret lå det en oransje kjærlighet på pinne. Nam!! Den har jeg ikke sett igjen på årevis. Antar den har forsvunnet :-(

Fotballdrops husker jeg også godt. Nabogutten fikk en pakke fotballdrops _hver dag_, så jeg var dødsmisunnelig. Moren min var så prektig at godterier fikk vi bare på lørdager. Hun er nok en god dol-kandidat ;-)

Skrevet

De gamle hubba bubbaene var best!

Strax sjokoladene? De er ikke SÅ gamle da, men jeg husker jeg var noe som 12-14 år da jeg kjøpte dem.

Mener å huske at de hadde ulike farger på sjokoladepapiret etter hvilken smak de var.

Synes de var temmelig gode :)

Skrevet

Hehe, den gode gammeldagse hubba bubba pakken ja :)

De individuelle pankingene inni hubba bubbaen var mye større før også, slik at de fylte hele munnen!:)

Søsteren min pleide å ha fem Hubbabubbaer i munnen på en gang (til min mors store fortvilelse...)

Vi var et år på ferie i Tyskland og ble kjent med en gjeng tyske ungdommer på vår alder. De holdt på å le seg forderva når vi uttalte tyggisen som det skrives (på norsk). De uttalte det nemlig som "hoooba boooba". Kan love deg at vi lo enda verre :-))

Skrevet

Stjerneposen, pruspulver i rød og hvit papirpose, gult papprør med orange skrift som inneholdt pulver og en lakrisstang er godteri jeg husker jeg godt fra min barndom.

sprelline1365380900
Skrevet

Stjerneposen, pruspulver i rød og hvit papirpose, gult papprør med orange skrift som inneholdt pulver og en lakrisstang er godteri jeg husker jeg godt fra min barndom.

Stjerneposen..den husker jeg. Og bokstavkjeks posen, liten og avlang. Og røde og blåe biler med småkjeks i...

Skrevet

Stjerneposen..den husker jeg. Og bokstavkjeks posen, liten og avlang. Og røde og blåe biler med småkjeks i...

"Og bokstavkjeks posen, liten og avlang. Og røde og blåe biler med småkjeks i..."

Der minnet du meg på noe ja:o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg (tror) jeg husker da SAS-flyene faktisk kom seg i lufta!!

Skrevet

Ååå.. Nå ble til og med jeg nostalgisk! Hender ikke ofte!

Skrevet

NonStopp er ikke det samme som NeverStopp. De er av samme størelse, men NonStoppene er i mange farger mens NeverStopp er brune og smaker myyye bedre.

NeverStop har de i Sverige,har det i påske-egget mitt nå..

Skrevet

Jeg (tror) jeg husker da SAS-flyene faktisk kom seg i lufta!!

Jeg husker da SAS var første valg når man skulle fly. Unreal.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

NeverStop har de i Sverige,har det i påske-egget mitt nå..

Så heldig du er!

Men det var en veldig god grunn for å dra på Harrytur over grensa! Takk for tipset :-)

Gjest candy-girl
Skrevet

Åjaa! Det gule papprøret med lakrisstanga man skulle dyppe i sånn syrlig pulver! Får vann i munnen av å tenke på det!

Gjest candy-girl
Skrevet

De bilene!!!!! De ligger så langt bak i hjernebarken at jeg såvidt husker de!

Gjest candy-girl
Skrevet

Søsteren min pleide å ha fem Hubbabubbaer i munnen på en gang (til min mors store fortvilelse...)

Vi var et år på ferie i Tyskland og ble kjent med en gjeng tyske ungdommer på vår alder. De holdt på å le seg forderva når vi uttalte tyggisen som det skrives (på norsk). De uttalte det nemlig som "hoooba boooba". Kan love deg at vi lo enda verre :-))

Når jeg leste dette innlegget fikk jeg en følelse i munnen av å tygge på en gigantisk tyggis, med noen tenner i! Altså jeg tror jeg forbinder den tyggisgumlingen med å miste løse tenner, hehe..

Lurer på hvordan hubba bubba egentlig skal uttales jeg!

Gjest candy-girl
Skrevet

Spearmint tyggegummien, husker du den? God, men alltid knallhard.

Og firkantede , flate karameller til ti øre stk.

Husker ikke spearmint tror jeg. Men det var definitivt et MYE større tyggis utvalg før enn nå!

Gjest candy-girl
Skrevet

Jeg kom på at for noen år siden var det noen merkelige Donald sjokolader i butikken, varte bare ca 1 år før de ble tatt vekk igjen. Var rød pakke, og inni kunne man finne et kort eller noe, og bilde av diverse Disney figurer...

Gjest candy-girl
Skrevet

Rosa panter drops, 3-pakning!

De var nyyydelige

bugge -jenta
Skrevet

Husker ikke spearmint tror jeg. Men det var definitivt et MYE større tyggis utvalg før enn nå!

Det var det, og du kunne kjøpe dem enkeltvis. Noe som var en stor fordel for oss unger som ikke var så bortskjemte på penger som dagens unger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...