Gå til innhold

Husker dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner pålegget Nøtte, det var godt og jeg finner det ikke i butikkene. Noen som vet mer enn meg her?

Nøtte har de på Ultra her i byen i alle fall :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

8

• Lurveline

7

• bugge -jenta

6

• sprelline1365380900

5

Skrevet

Hva med Riegel sjokoladen i rødt papir..den var billig og god. Og PP og TA TO dropsa....

Kom på en dropstype til når jeg leste innlegget ditt, de het "Ti på topp", det var blandet orange og sorte drops, og så var det bilde av et fotballag utenpå eska.

Skrevet

Jeg savner pålegget Nøtte, det var godt og jeg finner det ikke i butikkene. Noen som vet mer enn meg her?

Nøtte har jeg på kjøkkenet mitt :) Visste ikke den var vanskelig å få tak i? Men så er butikken nærmest meg (den jeg bruker mest) en av de store med godt utvalg... Men Nøtte er iallefall å få tak i fremdeles!

Gjest Wolverina
Skrevet

Isbre! (Var det det de het..?)

De gjennomsiktige mint-dropsene som var formet som små igloo-blokker. Med gjennomsiktig og blått papir rundt!

*sikle*

Ååhh! De var SÅ gode!!

Gjest Wolverina
Skrevet

Det er en is jeg savner noe infernalsk, og det er Pina Colada fra Mövenpick (blå og hvit liten boks med gult lokk).

Har ikke sett den i butikken på 4-5 år, og det var heller ikke lenge den var å få tak i.

Shame shame shame......

Er det noen som har sett den i det siste? Eller må jeg bare innse at den er borte :'(

Skrevet

Nøtte har de på Ultra her i byen i alle fall :-)

Ultra? Det har vi ikke her sør som jeg vet om, men takk for opplysningen!! ;)

Skrevet

Nøtte har jeg på kjøkkenet mitt :) Visste ikke den var vanskelig å få tak i? Men så er butikken nærmest meg (den jeg bruker mest) en av de store med godt utvalg... Men Nøtte er iallefall å få tak i fremdeles!

Kjære du, går det an å spørre hvilken butikk? :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

http://www.sukkerkalkulatoren.no/images/N-203.JPG

Er ikke så lenge side jeg kjøpte det. Trodde det var vanlig i alle butikker?

Jeg kjøpte det på Prix i Stavanger sist.. =)

Skrevet

Kjære du, går det an å spørre hvilken butikk? :)

Ica Maxi :)

Skrevet

Vet du hva? Jeg var nettopp på kino å det første jeg ser i godteri sjappa der er den gule rullen!

Måtte nesten gni øynene for dette var snodig :))

sjokkert ble jeg og jeg kjøpte med en til Lurveline også!!

Snodig, snakker om sola osv...

Men var den like god som du husket den?

Skrevet

Snodig, snakker om sola osv...

Men var den like god som du husket den?

Ja da den smakte akkurat likedan!

Fikk bare en liten smak jeg da for guttungen så seg hag i den.

Litt sterk lakris uten pulver merket jeg meg.

Gjest sirikat
Skrevet

Husker leskedrikken fra Hubba Bubba. Selv som drittunge ble den for søt, hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...