Gå til innhold

Hva er det MEST irriterende du kan tenke deg av menneskelig oppførsel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som bryter avtaler uten grunn og slike som lover unger ting de ikke kan holde.

Men det verste er det forbannade de to trappetrinnene som gjør at jeg ikke kommer inn der jeg vil eller må. De finnes omtrent alle steder.

Skrevet

Folk som får krapyler som de ikke oppdrar og som de tror at alle andre også synes er "mirakler".

Skrevet

Folk som får krapyler som de ikke oppdrar og som de tror at alle andre også synes er "mirakler".

Jente fjortiser.

Deres fnising, arroganse, "kulhet", naivitet, språk, frekkhet - i det hele tatt.

Ingenting irriterer meg mer.

Tror jeg.

Skrevet

Jente fjortiser.

Deres fnising, arroganse, "kulhet", naivitet, språk, frekkhet - i det hele tatt.

Tror jeg.

Åja, det også. Går i bue rundt gjenger med slike ute.

Skrevet

Det kommer ann på dagsformen, men jeg blir mektig irritert på folk som kjører gørrsakte!!!

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Folk som er ironiske og ikke minst folk som er fordømmende og synest alt er synd og skam.

Ja,og så frekke unger og ungdommer.

I hvert fall det jeg først kom på akkurat nå.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Folk som er ironiske og ikke minst folk som er fordømmende og synest alt er synd og skam.

Ja,og så frekke unger og ungdommer.

I hvert fall det jeg først kom på akkurat nå.

Er ikke ironi en viktig del av humoren vår, da?

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Er ikke ironi en viktig del av humoren vår, da?

Jo,det har du helt rett i.Det finnes vel og en form for "positiv"ironi.

Men akkurat da jeg skrev så tenkte jeg faktisk litt på voksne som er ironiske mot unger bl.a(om utseende f.eks,.hører faktisk slikt i blandt!).Og da synest jeg ikke at det er humor.

God påskeaften!

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Jente fjortiser.

Tror jeg.

Enig!

Gjest Calóni
Skrevet

Folk som er en kombinasjon av rasist, "besserwisser", og aldri klarer å holde kjeft når andre prater. Og jepp, jeg er irritert på akkurat én person nå.

Gjest Sporadisk doler
Skrevet

Folk som er nedlatende, snakker over hodet på deg eller snakker til meg som om jeg skulle være 5 år gammel. Sånne slutter jeg å snakke med, rett og slett.

Skrevet

*Folk som ikke evner å danne seg et helhetlig bilde av saker før de uttaler seg.

*Arrogante folk.

*Mannfolk som sleiker deg oppetter ryggen selv etter at du har gitt klar beskjed om null interesse fra din side!

*Folk som "alltid" har rett.

Skrevet

Folk som skjærer alle over en kam. Det skjer ofte her.

Skrevet

Folk som skjærer alle over en kam. Det skjer ofte her.

Jah, den glemte jeg!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jo,det har du helt rett i.Det finnes vel og en form for "positiv"ironi.

Men akkurat da jeg skrev så tenkte jeg faktisk litt på voksne som er ironiske mot unger bl.a(om utseende f.eks,.hører faktisk slikt i blandt!).Og da synest jeg ikke at det er humor.

God påskeaften!

Usj, ja, er det slike ting du mener er jeg selvsagt helt enig.

God påskeaften selv! :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Arroganse. Mennesker som mener de pga tittel er bedre enn andre

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg er bare en av de som har svart i dette innlegget, men er det en doler som irriterer deg?

Nope, ingen dol'er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...