Dorthe Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk som bryter avtaler uten grunn og slike som lover unger ting de ikke kan holde. Men det verste er det forbannade de to trappetrinnene som gjør at jeg ikke kommer inn der jeg vil eller må. De finnes omtrent alle steder. 0 Siter
jaime Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk som får krapyler som de ikke oppdrar og som de tror at alle andre også synes er "mirakler". 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk som får krapyler som de ikke oppdrar og som de tror at alle andre også synes er "mirakler". Jente fjortiser. Deres fnising, arroganse, "kulhet", naivitet, språk, frekkhet - i det hele tatt. Ingenting irriterer meg mer. Tror jeg. 0 Siter
jaime Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jente fjortiser. Deres fnising, arroganse, "kulhet", naivitet, språk, frekkhet - i det hele tatt. Ingenting irriterer meg mer. Tror jeg. Åja, det også. Går i bue rundt gjenger med slike ute. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Det kommer ann på dagsformen, men jeg blir mektig irritert på folk som kjører gørrsakte!!! 0 Siter
Gjest FrøkenNN Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk som er ironiske og ikke minst folk som er fordømmende og synest alt er synd og skam. Ja,og så frekke unger og ungdommer. I hvert fall det jeg først kom på akkurat nå. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk som er ironiske og ikke minst folk som er fordømmende og synest alt er synd og skam. Ja,og så frekke unger og ungdommer. I hvert fall det jeg først kom på akkurat nå. Er ikke ironi en viktig del av humoren vår, da? 0 Siter
Gjest FrøkenNN Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Er ikke ironi en viktig del av humoren vår, da? Jo,det har du helt rett i.Det finnes vel og en form for "positiv"ironi. Men akkurat da jeg skrev så tenkte jeg faktisk litt på voksne som er ironiske mot unger bl.a(om utseende f.eks,.hører faktisk slikt i blandt!).Og da synest jeg ikke at det er humor. God påskeaften! 0 Siter
Gjest FrøkenNN Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jente fjortiser. Deres fnising, arroganse, "kulhet", naivitet, språk, frekkhet - i det hele tatt. Ingenting irriterer meg mer. Tror jeg. Enig! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk som er en kombinasjon av rasist, "besserwisser", og aldri klarer å holde kjeft når andre prater. Og jepp, jeg er irritert på akkurat én person nå. 0 Siter
Gjest Sporadisk doler Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk som er nedlatende, snakker over hodet på deg eller snakker til meg som om jeg skulle være 5 år gammel. Sånne slutter jeg å snakke med, rett og slett. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 *Folk som ikke evner å danne seg et helhetlig bilde av saker før de uttaler seg. *Arrogante folk. *Mannfolk som sleiker deg oppetter ryggen selv etter at du har gitt klar beskjed om null interesse fra din side! *Folk som "alltid" har rett. 0 Siter
flowy Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk som skjærer alle over en kam. Det skjer ofte her. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Folk som skjærer alle over en kam. Det skjer ofte her. Jah, den glemte jeg! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jo,det har du helt rett i.Det finnes vel og en form for "positiv"ironi. Men akkurat da jeg skrev så tenkte jeg faktisk litt på voksne som er ironiske mot unger bl.a(om utseende f.eks,.hører faktisk slikt i blandt!).Og da synest jeg ikke at det er humor. God påskeaften! Usj, ja, er det slike ting du mener er jeg selvsagt helt enig. God påskeaften selv! :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Arroganse. Mennesker som mener de pga tittel er bedre enn andre 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg er bare en av de som har svart i dette innlegget, men er det en doler som irriterer deg? Nope, ingen dol'er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.