Gjest Lucy Lou Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 -Bedrevitere -Folk som må trakke på andre for å føle seg bedre -Kverulanter og andre idioter. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 De fleste politikere og debattprogram som såkalt skal være litt "høyverdig" å se på, mens man like gjerne kunne sett på Big Brother eller Buffy. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 De fleste politikere og debattprogram som såkalt skal være litt "høyverdig" å se på, mens man like gjerne kunne sett på Big Brother eller Buffy. jaja, det er selvsagt ikke det mest irriterende, men irriterende nok. 0 Siter
Gyda Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Folk jeg kjenner godt som likevel må framheve seg selv ved å forklare meg ting jeg utmerket godt vet alt om (og kanskje mer) selv. (Ja, jeg sikter til en spesiell.) Og generelt bedrevitere! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Når folk ikke lar meg prate ferdig før de begynner å snakke. grrr Og folk som tror de er mere verdt enn andre 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Fulle patetiske amøber av noen mannfolk som står ved baren når jeg skal kjøpe øl og bare MÅ kommentere deg, helt ut av det blå og uten grunn. Han fikk juling ja. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Sør. Hehe.. Det var tilfeldigvis det jeg tenkte, men ikke ville/torde å skrive. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.